Analist Raportare HR

UPC Romania S.A.

07-03-2014 | EXPIRA LA 06-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvolta si executa rapoartele HR, acorda suport in dezvoltarea si optimizarea HRMS si ofera suport intern legat de utilizarea acestora, participa la construirea bugetului de cheltuieli cu angajatii;
Intocmeste rapoarte, analize si previziuni privind cheltuielile salariale si asimilate personalului companiei; acorda suport in urmarirea actualelor in raport cu bugetul/forecast;
Intocmeste rapoarte si analize de headcount, intocmeste rapoarte si efectueaza analize referitoare la actuale vs. buget/forecast; explica eventualele variatii fata de cheltuielile planificate;
Construieste si executa rapoarte periodice de informare pentru managementul companiei referitoare la executia bugetului de salarii;
Asista departamentele in realizarea analizelor de rapoarte si furnizeaza datele primare necesare acestora in vederea construirii si revizuirii bugetului si pentru urmarirea eficienta a executiei bugetului de cheltuieli cu angajatii, precum si cu privire la evidenta numarului si distributiei de personal;
Asigura, in colaborare cu subdepartamentul Dezvoltare Organizationala, corespondenta intre organigramele departamentelor si datele inregistrate in baza de date privind evidenta personalului, precum si reflectarea corecta a statutului angajatilor in sistemul de evidenta in raport cu statutul lor real in organizatie;
Dezvolta, optimizeaza si integreaza sistemul de raportare al HR in acord cu nevoile de raportare ale companiei; centralizeaza rapoartele utilizate in cadrul departamentului HR pentru pregatirea raportarii saptamanale de management; acorda suport operational echipei HR cu privire la realizarea rapoartelor specifice departamentului;
Analizeaza procedurile si sistemele de gestionare HR existente in raport cu cerintele de activitate ale companiei si asigura, in colaborare cu specialistii asignati din HR, departamentele de specialitate si terti, optimizarea acestora;
Participa la dezvoltarea si optimizarea sistemul HRMS al UPC in raport cu cerintele de activitate ale companiei si in cadrul bugetului alocat in acest sens;
Ofera suport in implementarea proiectelor departamentului HR.


CERINTE

Studii superioare;
De preferat minim 6 luni experienta pe un post asemanator;
Limba engleza fluent;
Cunostinte excelente de operare PC: Excel, Power Point, etc.;
Cunostinte generale privind procesele specifice de HR;
Abilitati foarte bune de comunicare;
Abilitati de analiza si optimizare a proceselor si sistemelor de lucru;
Usurinta in analiza si lucrul cu rapoarte complexe;
Foarte buna organizare personala, precizie si acuratete in realizarea sarcinilor, situatiilor si prezentarilor;
Orientare catre client;
Planificare si actiune strategica;
Construirea si valorificarea talentului;
Orientare catre rezultat;
Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti;
Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti;
Adaptabilitate si suport in schimbare;
Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare;
Creativitate si inovatie.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.