Analist Programator - Sisteme Facturare & Mediere

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

28-01-2015 | EXPIRA LA 27-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Analizeaza cerintele departamentelor (client intern) cu scopul de a asigura implementarea si integrarea acestora in sistemele informatice din aria de responsabilitate (sisteme facturare) in conformitate cu procesele si procedurile diviziei/companiei.
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
Analizeaza specificatiile cerintelor primite din departamentele client pentru a gasi solutia adecvata pentru punerea in aplicare in sistemele de facturare;
Actioneaza ca si consultant in dezvoltarea proceselor comerciale astfel incat acestea sa fie sustinute de capabilitatile sistemelor de facturare;
Configureaza optim sistemele de facturare in asa fel incat sa indeplineasca cerintele departamentelor client de functionalitate, calitate si timp;
Testeaza noile versiuni ale aplicatiilor pentru a se asigura ca satisfac cerintele agreate cu departamentele client si pentru a asigura compatibilitatea completa a noii versiuni cu alte pachete software existente;
Ofera utilizatorilor instructiuni specifice (primul nivel de suport) privind utilizarea corecta si eficienta a aplicatiilor;
Rezolva in timp adecvat reclamatiile raportate in aplicatia dedicata de utilizatori/clienti si ofera raspuns la acestea cu scopul de a minimiza intreruperile de activitate din departamentele interne cauzate de probleme ale sistemelor;
Supervizeaza executia procesului de facturare corespunzator planificarii pentru a facilita corectitudinea facturilor/veniturilor;
Participa activ la crearea/modificarea procedurilor operationale si ofera suport la implementarea lor in departamentele client cu scopul de a imbunatati eficienta activitatilor echipei;
Se asigura ca documentatia dezvoltata pentru codul sursa acopera cerintele si este in concordanta cu procesele diviziei/companiei si in conformitate cu planificarea agreata, astfel incat sa previna suprapunerea functionalitatilor si aparitia unor disfunctionalitati;
Informeaza superiorii si clientii interni, periodic si la cerere, despre statusul sarcinilor alocate, cu scopul de a contribui la controlul si alocarea eficienta a resurselor departamentului;
Identifica, documenteaza si urmareste posibile probleme de securitate sau de functionalitate a aplicatiilor internecu scopul de a reduce pierderile de venituri;
Elaboreaza rapoarte, scripturi, etc, cu scopul de a raspunde solicitarilor de afaceri in domeniul de expertiza;
Faciliteaza accesul colegilor din echipa la cunostinte tehnice, experienta, modalitati de implementare, standarde si proceduri cu scopul de a imbunatati calitatea muncii la nivelul echipei;
Executa activitati specifice cu scopul mentinerii functionalitatii sistemelor IT in permanenta la regimul normal de lucru.


CERINTE

Studii:
Diploma de studii superioare (reprezinta avantaj studii Tehnice/IT);

Experienta in munca:
Experienta minima de lucru: intre 2 si 4 ani;
Experienta minima intr-un domeniu similar: intre 1 si 2 ani;
Experienta in IT (experienta in Telecom reprezinta un avantaj): intre 2 si 4 ani.

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
Cunostinte despre tehnologia si serviciileGSM – de baza;
Cunostinte de UNIX & shell script – de baza;
Cunostinte de programare (C/C++ sau Java) – de baza;
Cunostinte Oracle SQL & PL/SQL – nivel mediu;
Cunostinte despre sistemele de facturare (BSCS este un avantaj) – nivel mediu;
Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat;
Bune abilitati de comunicare (scrisa si verbala);
Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza a datelor;
Orientare catre rezultate si client;
Flexibilitate si initiativa in solutionarea disfunctionalitatilor;
Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.