Analist programator senior

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

11-08-2015 | EXPIRA LA 10-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/aplicaţii noi, extindere de functionalitati ale aplicatiilor existente, suport, upgrade sau interfatare a sistemelor/aplicaţiilor din domeniul Facturare (Mediation, Rating, Billing, Dunning, Collection) pentru a sprijini alinierea acestora la cerinţele procesului de business in conformitate cu procedurile IT in vigoare si a proiectelor IT si pentru a asigura utilizarea optima si in siguranta a datelor, in conformitate cu procedurile IT in vigoare si planificarii aprobate.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Participă la activitati curente de dezvoltare/modificare a sistemelor/aplicaţiilor din domeniul Facturarii (Rating, Billing, Dunning, Collection) conform procesului de Demand Management/Change Management in conformitate cu procedurile IT in vigoare;
• Participa la activitatea de suport si întreținere a sistemelor de aplicații din domeniul Facturarii (Rating, Billing, Dunning, Collection) pentru a asigura utilizarea optimă si in siguranta a aplicatiilor si datelor din domeniul Billing in conformitate cu procedurile IT in vigoare si planificarii aprobate;
• Analizează cerinţele de business repartizate in cadrul procesului Demand management/Change Mangement;
• Efectuează analiza de impact a noilor cerinţe de business asupra sistemelor din domeniul Facturarii;
• Participa la elaborarea solutiilor IT de implementare a cerintelor de busines pentru aplicatiile din domeniul Facturarii;
• Dezvolta/modifica functionalitati noi sau/module existente in acord cu solutia IT agreata;
• Dezvoltă și actualizează documentațiile aplicațiilor și sistemelor in conformitate cu procedurile IT;
• Respectă procedurile ITG (Information Technology Governance) în vigoare;
• Efectuează activităţi de întreținere a sistemelor/aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării în indicatorii KPI agreaţi în SLA in conformitate cu planul de mentenanta IT aprobat;
• Efectuează activităţi de suport a sistemelor/aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării în indicatorii KPI agreaţi în SLA in conformitate cu procedura IT de suport;
• Analizează şi soluţionează operativ bug-uri, incidente şi probleme urmărind încadrarea în termenele stabilite prin SLA, in conformitate cu procesul/procedura IT de suport;
• Solicită la furnizori suport tehnic când este necesar şi acordă suport în derularea activităţilor de soluţionare a solicitarilor venite din partea clientilor in conformitate cu procesul/procedura IT de suport;
• Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/aplicaţii noi, extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/aplicaţiilor din domeniul Facturarii conform planului de proiect elaborat;
• Semnalează prompt superiorului direct orice problemă deosebită apărută faţă de desfăşurarea normală a activităţilor sau care poate conduce la perturbări în desfăşurarea activităţii;
• Îşi îmbunătăţeşte cunoştinţele profesionale pentru a răspunde noilor cerinţe;
• Respectă şi urmăreşte respectarea procedurilor generale de lucru IT;
• Asigură confidenţialitatea, integritatea, securitatea şi disponibilitatea datelor şi a informaţiilor;


CERINTE

Cerinţele postului

Studii:
• Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
• Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu în afara de IT).

Experienţa în muncă:
• Minim 5 ani de experienţă în implementarea, dezvoltarea, configurarea şi întreţinerea sistemelor informatice;
• Experienta în domeniul Facturarii reprezintă un avantaj;
• Experienţa în telecomunicații reprezintă un avantaj;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Nivel mediu de cunostinte de programare in limbaje/medii de dezvoltare (Java, Pl/SQL, C++, JSP, PHP, Perl, Shell Scripts Unix/Linux);
• Bune cunoştinţe tehnice (PL/SQL, Oracle RDBMS, SAP Business Objects, Jasper, Oracle Forms/Reports, OLAP, Data Warehouse, Java, XML, Unix);
• Bune abilităţi de comunicare;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Deschis schimbărilor;
• Capacitate de colaborare şi lucru în echipă;
• Atitudine şi gândire pozitivă;
• Capacitate de respectare a angajamentelor asumate;
• Dorinţă şi capacitate de a învăţa;
• Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;
• Rezistenţă la stres;
• Cunoştinţe de limba engleză – nivel avansat;
• Bune cunostinte de utilizare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook).


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.