Analist marketing

BRD - Groupe Societe Generale

09-12-2013 | EXPIRA LA 08-01-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Realizeaza planul de actiuni in urma analizei de piata (cunoatere piata, cunoastere concurenta, profilul utilizatorului, evolutia indicatorilor, etc) si colaboreaza cu toate directiile implicate in procesul de validare, aprobare, implementare si supervizare a proiectelor

-Gestioneaza suporturile de comunicare interna si externa pentru prezentarea si promovarea proiectelor de care raspunde

-Urmareste si prezinta realizarea KPI stabiliti pe proiectele de care raspunde

-Monitorizeaza respectarea cadrului normativ in vigoare al bancii si reglementarea interna a activitatii

-Propune prioritatile si directiile de urmat pe proiectele de care raspunde

-Deruleaza si implementeaza proiectele repartizate



Pentru fiecare dintre activitatile definite mai sus:



-In amonte, se asigura ca cerinta a fost bine definita si ca raspunde nevoii de business exprimate

-Scrie programele SAS pentru extractia datelor

-Realizeaza analiza datelor in vederea obtinerii informatiei esentiale

-Valideaza calitatea datelor prelucrate

-Se asigura de coerenta rezultatelor prin confruntare cu alte surse disponibile
Raspunde problematicilor directiei marketing (exemplu : cunoasterea pietei, profilul utilizatorui, evolutia indicatorilor, etc.) prin :

a)Studii/analize statistice ad-hoc

b)Studii/analize statistice de fond, recurente

-Creeaza si asigura mentenanta instrumentelor care faciliteaza luarea deciziei :

a) Scoring comercial de apetenta, scoring de churn si dormand

b) Segmentare comerciala si strategica

c) Indicatori marketing (exemplu : grad de echipare client, etc.)

-Acompaniaza responsabilii de produs in elaborarea actiunilor comerciale

a) Cadrare si Analiza rezultate

b) Proiectele transversale IT (exemplu : definitie, testare si mentenanta datamart marketing, teste utilizatori migrare datawarehouse, etc.)

c) Achizitie baze de date


CERINTE

Experienţă profesională:

-Studii superioare cu specializare in statistica

-Experienta de minim 2 ani in analiza de marketing

-Experienta in analiza datelor

-Experienta in domeniul bancar/ marketing

-Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point, Access)

-Cunostinte avansate de SQL si SAS

-Cunostinte de mining si procesari de date (Local Data Warehouse)

-Cunostinte de modelare statistica cantitativa (scoring) – avantaj

-Limba engleza/franceza – nivel avansat



Abilitati specializate:

-Capacitate de analiza si sinteza

-Capacitate de asimilare rapida a informatiilor complexe

-Orientarea spre rezultate

-Simtul responsabilitatii, bun observatory

-Capacitate de organizare si prioritizare

-Capacitate de lucru in echipa

-Rezistenta la stres


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar

Tip de contract: Contract pe perioada derminata


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.