Analist financiar-CORECTII SOLD

Pro Solutions Agency S.R.L.

05-08-2015 | EXPIRA LA 04-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa andreea.matei@prosolutionsagency.ro. Va rugam sa mentionati postul pentru care aplicati.

Obiectivul postului:

- Trateaza situatiile de incasari nealocate pe conturile clientilor si de incasari alocate eronat efectuand toate verificarile si investigatiile necesare corectiei acestora.
- Trateaza cererile de transfer solduri efectuand toate verificarile si investigatiile procedurale necesare.

Principalele responsabilitati:

- Inregistreaza si proceseaza solicitarile de corectii si transfer solduri pentru conturile din baza de date Geneva si BSCS, prin operatiuni de mutare, adaugare sau stergere incasari si prin actiuni de transfer de sold;
- Executa operatiunile de corectii/transfer incasari in aplicatiile utilizate (Geneva, BSCS, etc.) conform instructiunilor de lucru
- Trateaza incasarile nealocate mai vechi de 3 ani mutandu-le in contul Internal - Ron Credits;
- Notifica clientii ale caror garantii au implinit o vechime mai mare de 3 ani si care urmeaza a fi aplicate la balanta conturilor.
- Trateaza efectele secundare ale BT-urilor operand exceptii de penalitati pe conturile la care s-au efectuat transferuri de debite.
- Trateaza reclamatiile privind de transferurile de sold efectuand operatiunile necesare conform procedurilor interne de lucru
- Raspunde pe e-mail la solicitarile legate de stadiul solicitarilor de corectii/transfer sold


CERINTE

Ce cautam?

- Abilitatea de a lucra cu cifrele
- Studii medii in domeniul Financiar/Contabilitate, studiile superioare in acest domeniu reprezinta un avantaj
- Minim un an experienta in domeniul Financiar/Contabilitate
- Atentie la detalii, gandire analitica
- Capacitate de lucru sub presiune si cu termene stranse
- Cunoasterea si utilizarea avansata a pachetului Microsoft Office (MS Word, MS Excel)
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu
- Spirit de echipa
- Orientare catre client
- Bune abilitati de comunicare si relationare
- Expunerea la industria telecomunicatiilor reprezinta un avantaj


BENEFICII OFERITE

Ce oferim?
- Pachet salarial atractiv si bonuri de masa
- Mediu de lucru placut
- Oportunitati de dezvoltare personala
Program de lucru: L-V: 9.00-17.00


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;