Analist Financiar

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

29-01-2016 | EXPIRA LA 28-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Efectueaza toate activitatile legate de colectarea, validarea si incarcarea datelor financiare si operationale ale companiei in sistemul integrat Deutsche Telekom(actuale, forecast, buget)
Analizeaza situatiile financiare (bilant, cont de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie) si comenteaza variatiile lunare , trimestriale. ,anuale fata de buget, perioada precedenta;
Analizeaza si comenteaza variatiile fata de buget si perioade precedente atit pe indicatori financiari cât si operationali conform cerintelor management intern si Deutsche Telekom;
Realizează prezentari, rapoarte, comparatii (inclusiv grafice) la solicitarea managementului intern.
Analizeaza si explica variatiile lunare fata de buget si forecast; pe tipuri de venituri , EBITDA, cash flow, working capital etc.


CERINTE

Absolvent - institutie cu profil economic Finante - Contabilitate
Cel putin 3 ani experienta intr-un domeniu similar
5 ani experienta in Financiar
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Abilitati de gestionare eficienta a bazelor de date si modelare;
Cunostinte ale principiilor, proceselor si standardelor utilizate in raportare (preferabil in telecomunicatii);
Cunostinte foarte bune de contabilitate; studiile ACCA reprezinta un avantaj;
Foarte bună cunoaştere Excel, PPT – nivel avansat
Foarte bune cunoştinţe de limba engleză - scris şi vorbit;
Eficient, sociabil, cu evidente abilitati de comunicare;
Angajament fata de munca in echipa, abilitati de organizare a muncii, cu o gandire analitica;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.