Analist Facturare Programe TV

UPC Romania

26-06-2012 | EXPIRA LA 26-07-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Efectueaza intreg fluxul operational de inregistrare facturi:

Receptia facturilor emise de catre furnizorii de programe TV,
Verificarea sumelor facturate pentru a se asigura corectitudinea conform rapoartelor de abonati transmise catre furnizori,
Inregistrarea facturilor in aplicatia software si urmarirea aprobarii acestora,
Predarea fizica a facturilor catre departamentul Financiar;

Introduce contractele de programe TV in aplicatia software, urmareste aprobarea acestora si informeaza superiorii ierarhici;
Realizeaza rapoarte periodice de evidenta a facturilor si contractelor cu statusul acestora;
Initiaza actiuni corective cand este nevoie/solicitat;
Urmareste eficienta proceselor operationale si propune solutii de imbunatatire dupa caz


CERINTE

Studii superioare
Minimum un an experienta pe un post similar
Limba Engleza: nivel avansat
Bune abilitati PC& MS Office: Excel, Word, MS Office
Bune cunostinte in contabilitate primara
Bune abilitati de organizare, acuratete
Meticulozitate, gandire analitica
Integritate si dedicare, deschidere si onestitate
Nivel ridicat de atentie si concentrare
Capacitatea de a prioritiza


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)