Analist de Afaceri-Vanzari Regionale Sud

Telekom Romania Communications S.A.

19-03-2015 | EXPIRA LA 18-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordoneaza portofoliul de proiecte alocate, urmarind cresterea satisfactiei clientilor interni si eficientizarea vanzarilor; creaza, gestioneaza si analizeaza rapoarte de vanzari si elaboreaza propuneri pentru maximizarea rezultatelor, bazate pe informatii despre portofolii/clienti si alte raportari din interiorul si exteriorul companiei.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Documenteaza si se asigura de implementarea procesului de management al performantei in cadrul Diviziei Vanzari Corporate Romania; urmareste setarea obiectivelor, participa la crearea indicatorilor de performanta, asigurand-se ca toate activitatile legate de managementul performantei sunt conform procedurilor in vigoare si efectuate in timp util;
• Asigura actualizarea bazei de date in conformitate cu obiectivele specifice asociate acestei aplicatii;
• Asigura documentarea, implementarea si mentinerea proceselor necesare functionarii si certificarii ISO a sistemului de management din vanzari;
• Mentine si faciliteaza relatia cu structurile pre si post vanzare (structurile tehnice, Managementul Produsului, Control, Financiar, BSC) pentru definirea/simplificarea fluxului : client - survey tehnic - vanzare- implementare;
• Este responsabil cu implementarea secventelor de proces din procedurile operationale initiate de alte structuri din comapnie si care impacteaza Divizia de Vanzari Corporate Romania;
• Colaboreaza cu structurile de Marketing si Managementul Produsului in procesul de segmentare a clientilor si dezvoltarea produselor;
• Gestioneaza drepturile de acces in aplicatiile utilizate de catre companie;
• Coordoneaza proiecte pentru implementarea in cadrul Diviziei Vanzari Corporate Romania de aplicatii IT referitoare la managementul informatiei; asigura capturarea si managementul informatiei despre clienti;
• Coordoneaza toate activitatile legate de dezvoltarea si implementarea instrumentelor necesare pentru raportarea evolutiei si gradului de finalizare a fiecarui proiect pentru a inlatura rapid orice potentiale probleme si riscuri care pot aparea;
• Se asigura ca proiectul are resursele adecvate pentru a livra la timp rezultatele solicitate in conformitate cu specificatiile;
• Stabileste procesele, formularele, procedurile si documentatia legate de managementul proiectului pentru a asigura o abordare eficienta si unitara, care sa fie in concordanta cu standardele clientilor interni si externi stabilite de Divizia Vanzari Corporate Romania; Dezvolta planuri care sa asigure acoperirea totala a portofoliilor corporate; identifica metode pentru urmarirea acoperirii portofoliilor; propune solutii pentru managementul alocarii clientilor in portofolii si managementul informatiei despre clienti;
• Implementeaza si monitorizeaza procesul de management al vanzarilor (SMP) – formate utilizate, frecventa activitatilor recurente ( ex. 1:1 individual / team performance review, account plans, deal plans etc.);
• Creaza, gestioneaza si analizeaza rapoarte de vanzari si elaboreaza propuneri pentru maximizarea rezultatelor, bazate pe informatii despre portofolii/clienti si alte raportari din interiorul si exteriorul companiei;
• Centralizeaza rapoartele lunare de la structurile de vanzari, pregateste raportul centralizat al Diviziei Vanzari Corporate Romania (venituri, vanzari, previziuni etc.), analizeaza, trage concluzii, propune masuri corective;
• Contribuie la pregatirea informatiilor pentru elaborarea planului de afaceri;
• Intocmeste si fundamenteaza forecastul pentru bugetul OPEX si urmareste incadrarea cheltuielilor in bugetul aprobat;
• Intocmeste si transmite la timp lucrarile si rapoartele solicitate de superiorul direct;


CERINTE

Studii:
Studii superioare (licenta)

Experienţa în muncă:
• Minim 1 ani experienta in administrarea/managementul proiectelor;
• Minim 3 ani de experienta in analiza si raportare.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Bune cunostinte de baze de date ( ACCESS, EXCEL etc.);
• Bune abilitati analitice;
• Orientare catre detalii;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Orientare spre solutionarea problemelor;
• Proactivitate;
• Creativitate;
• Lucru in echipa;
• Foarte bune abilitati de organizare siplanificare;
• Initiativa;
• Foarte bune abilitati de comunicare;
• Bune cunostinte de limba engleza.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.