Analist de afaceri - Segment Business

ROMTELECOM

08-08-2014 | EXPIRA LA 07-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Directia Executiva Comercial - Segment Business Romania
Raporteaza catre: Manager Vanzari Regionale Bucuresti

SCOP: Coordoneaza portofoliul de proiecte alocate, urmarind cresterea satisfactiei clientilor interni si eficientizarea vanzarilor; creaza, gestioneaza si analizeaza rapoarte de vanzari si elaboreaza propuneri pentru maximizarea rezultatelor, bazate pe informatii despre portofolii/clienti si alte raportari din interiorul si exteriorul companiei.
Responsabilitati principale:

Documenteaza si se asigura de implementarea procesului de management al performantei in cadrul Diviziei Vanzari Corporate Romania; urmareste setarea obiectivelor, participa la crearea indicatorilor de performanta, asigurand-se ca toate activitatile legate de managementul performantei sunt conform procedurilor in vigoare si efectuate in timp util;
Asigura actualizarea bazei de date in conformitate cu obiectivele specifice asociate acestei aplicatii;
Mentine si faciliteaza relatia cu structurile pre si post vanzare (structurile tehnice, Managementul Produsului, Control, Financiar, BSC) pentru definirea/simplificarea fluxului : client - survey tehnic - vanzare- implementare;
Este responsabil cu implementarea secventelor de proces din procedurile operationale initiate de alte structuri din comapnie si care impacteaza Divizia de Vanzari Corporate Romania;
Colaboreaza cu structurile de Marketing si Managementul Produsului in procesul de segmentare a clientilor si dezvoltarea produselor;
Gestioneaza drepturile de acces in aplicatiile utilizate de catre companie;
Coordoneaza proiecte pentru implementarea in cadrul Diviziei Vanzari Corporate Romania de aplicatii IT referitoare la managementul informatiei; asigura capturarea si managementul informatiei despre clienti;
Coordoneaza toate activitatile legate de dezvoltarea si implementarea instrumentelor necesare pentru raportarea evolutiei si gradului de finalizare a fiecarui proiect pentru a inlatura rapid orice potentiale probleme si riscuri care pot aparea;
Se asigura ca proiectul are resursele adecvate pentru a livra la timp rezultatele solicitate in conformitate cu specificatiile;
Stabileste procesele, formularele, procedurile si documentatia legate de managementul proiectului pentru a asigura o abordare eficienta si unitara, care sa fie in concordanta cu standardele clientilor interni si externi stabilite de Divizia Vanzari Corporate Romania; Dezvolta planuri care sa asigure acoperirea totala a portofoliilor corporate; identifica metode pentru urmarirea acoperirii portofoliilor; propune solutii pentru managementul alocarii clientilor in portofolii si managementul informatiei despre clienti;
Implementeaza si monitorizeaza procesul de management al vanzarilor (SMP) – formate utilizate, frecventa activitatilor recurente ( ex. 1:1 individual / team performance review, account plans, deal plans etc.);
Creaza, gestioneaza si analizeaza rapoarte de vanzari si elaboreaza propuneri pentru maximizarea rezultatelor, bazate pe informatii despre portofolii/clienti si alte raportari din interiorul si exteriorul companiei;
Centralizeaza rapoartele lunare de la structurile de vanzari, pregateste raportul centralizat al Diviziei Vanzari Corporate Romania (venituri, vanzari, previziuni etc.), analizeaza, trage concluzii, propune masuri corective;
Contribuie la pregatirea informatiilor pentru elaborarea planului de afaceri;
Intocmeste si fundamenteaza forecastul pentru bugetul OPEX si urmareste incadrarea cheltuielilor in bugetul aprobat;


CERINTE

Studii superioare (licenta)
Minim 1 ani experienta in administrarea/managementul proiectelor;
Minim 3 ani de experienta in analiza si raportare.
Bune cunostinte de baze de date ( ACCESS, EXCEL etc.);
Bune abilitati analitice;
Orientare catre detalii;
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Orientare spre solutionarea problemelor;
Proactivitate;
Creativitate;
Lucru in echipa;
Foarte bune abilitati de organizare siplanificare;
Initiativa;
Foarte bune abilitati de comunicare;
Bune cunostinte de limba engleza.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...