Analist de Afaceri Segment B2B

Telekom Romania Communications S.A.

09-04-2015 | EXPIRA LA 09-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Responsabil cu consolidarea/analiza planului de afaceri pe termen lung si a planului de afaceri anual pornind de la detaliu la intreaga activitate de business, precum si cu raportarea forecest-ului official (detaliat in functie de produse, canal de vanzare, tehnologii) privind numarul de aditii in retea, numar de deconectari din retea, venituri din servicii si/sau echipamente, venitul mediu pe utilizator, venituri per segmente de clienti, etc.
• Persoana de legatura pentru informatii cu caracter decizional in analize relevante pentru managementul produsului, financiar, segmentare si operatiuni;
• Persoana de legatura pentru analize de sfarsit de perioada privind cei mai importanti indicatori comerciali, proiectele de impulsionare a activitatii de vanzare la nivel de segment business, evolutia venitului mediu pe utilizator, etc;
• Responsabil cu analiza informatiei la nivel de detaliu privind stabilirea target-ului de business (realizari la nivel de canal de vanzare pentru conectari, reinnoiri de contracte, evolutie venit mediu pe utilizator).
• Coordoneaza procesul de colectare date (prin raportare la indicatorii oficiali din industria de telecomunicatii) in vederea stabilirii indicatorilor operationali de performanta ai activitatii de business cum ar fi: numar apeluri, numar tranzactii, segmentarea activitatilor principale, etc;
• Responsabil cu prognoza saptamanala a veniturilor din activitatea de business si a indicatorilor operationali de performanta, furnizand date concludente despre tendintele performantei la nivel de segment business;
• Responsabil pentru construirea si intretinerea periodica a prezentarilor pentru intalnirile la nivel de management, cu persoane cheie din grup si pentru intalnirile de lucru interne privind analiza deviatiilor in realizarea indicatorilor de performanta.


CERINTE

Studii:
• Studii superioare, economice sau tehnice

Experienţa in munca:
• Cel putin 1 an de experienta in prelucrarea bazelor de date si a analizelor statistice

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
• Foarte bune cunostinte de operare Microsoft Office (Excel, Access, Power Point);
• Bune abilitati de analiza si sinteza;
• Abilitatea de a consolida, analiza si interpreta datele prelucrate;
• Atentie la detalii si minutiozitate in analiza si prelucrare;
• Initiativa in cadrul echipei si fata de clientii externi;
• Abilitatea de a lucra independent si in echipa;
• Orientare catre rezultate;
• Orientare catre client;
• Bune abilitati de comunicare si prezentare;
• Limba engleza – nivel avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.