Analist de afaceri pentru compania TELEKOM Romania

Pro Solutions Agency S.R.L.

12-05-2016 | EXPIRA LA 11-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru compania TELEKOM Romania, recrutam Analist de afaceri, pentru locatia Bucuresti.

Locatia postului: Sector 6 (zona Sema Park), Bucuresti

Norma de lucru: Exclusiv Full time

Program de lucru: L-V, in intervalul orar 9:00 – 17:00

Pachetul financiar include: parte fixa motivanta si bonuri de masa

Obiective de performanta:
-Livrarea la timp a rapoartelor
-Acuratetea rapoartelor livrate
-Numarul si calitatea solutiilor de optimizare recomandate in urma analizelor efectuate pentru imbunatatirea activitatii de colectare
-Livrarea sesiunilor de instruire conform criteriilor agreate.

Rolul postului: Ofera suport pentru echipa de colectare debite, prin realizarea de rapoarte si analize, astfel incat activitatea acestui departament sa fie cat mai eficienta.

Detaliere responsabilitati:
-Defineste si efectueaza analize specifice procesului de colectare, descrieri de procese si fluxuri de lucru.
-Analizeaza sistemul de colectare cu scopul de a rezolva posibile conflicte intre conditiile setate in cadrul acestuia si de a optimiza impactul asupra obiectivelor de colectare.
-Comunica si colaboreaza proactiv cu clientii interni si externi pentru a realiza analizele solicitate si a obtine informatiile si cerintele tehnice necesare.
-Elaboreaza rapoarte si analize lunare si face recomandari de imbunatatire a activitatii echipei de colectare.
-Analizeaza si evalueaza date/indicatori aferenti procesului de colectare, face recomandari pentru imbunatatirea procesului si implementeaza/ofera sprijin pentru implementarea masurilor de optimizare necesare.
-Intocmeste rapoarte/analiza complexe relationate de aria de colectare debite, in mod regulat sau la cerere; intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia parametrilor si o semnaleaza managementului.
-Dezvolta specificatii ale cerintelor de business; serveste drept punct de legatura intre clientii interni si externi.
-Analizeaza si editeaza cerinte, specificatii, procese si recomandari in legatura cu solutiile propuse.
-Se asigura ca problemele aparute in derularea unui proiect sunt identificate, urmarite, raportate si rezolvate in mod oportun.
-Participa activ la implementarea proiectelor, se asigura ca toate detaliile acestora sunt indeplinite, contribuie cu idei noi la realizarea proiectelor si se informeaza in permanenta asupra evolutiei acesora; comunica clar si concis etapele proiectului, tuturor factorilor interesati din cadrul companiei.
-Se asigura ca toate situatiile speciale raportate de diferite persoane sunt raportate imediat conform ierarhiei stabilite.


CERINTE

Profilul candidatului trebuie sa includa:
-Cel putin 1 an intru-un mediu expus analizelor proceselor de afaceri si de date (dezvoltarea afacerilor/proceselor).
-Cel putin 1 an expunere la domeniul evaluare credit risc/control Credit Risc/colectare debite/servicii client.
-Expunerea la industria telecomunicatiilor reprezinta un avantaj
-Implicarea/managementul proiectelor reprezinta un avantaj.

Cunostinte si deprinderi:

-Cunoasterea regulilor gramaticii limbii romane.
-Cunostinte tehnice generale despre domeniul companiei, cunostinte despre modul de utilizare si functionare a serviciilor oferite de companie.
-Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office
-Cunoasterea SQL reprezinta un avantaj.

Abilitati:
-Facilitati de exprimare verbala si scrisa
-Abilitati de prezentare, planificare si organizare.
-Excelente abilitati interpersonale si de comunicare (la nivel de management).
-Spirit de echipa, seriozitate, punctualitate
-Capacitate de focalizare pe detalii
-Capacitate de identificare si rezolvare de probleme;
-Rigurozitate in indeplinirea atributiilor de munca
-Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt
-Cunostinte despre produsele si serviciile TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
-Rezistenta la lucru in conditii de stres
-Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;