Analist de Afaceri - Departament Raportare Vânzări

ROMTELECOM

27-02-2013 | EXPIRA LA 29-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitatile importante:





Efectuează periodic sau la cerere rapoarte privind comisioanele de vânzări ale Diviziilor şi Direcţiilor de Vânzări, în termenele stabilite. Se asigură că sursele informaţiilor sunt corecte.


Pregăteşte studii statistice privind condiţiile de afaceri şi tendinţele acestora şi trage concluzii relevante pentru a contribui la realizarea obiectivelor de afaceri ale Romtelecom.


Pregăteşte rezultate financiare periodice şi asigură analiza, interpretarea şi raportarea acestora conform instrucţiunilor primite de la top management.


Propune îmbunătăţirea metodelor de lucru şi de analiză şi contribuie la adaptarea continuă a acestora la cerinţele de business.


Consiliază structurile de suport vânzări, conform solicitărilor acestora, şi managementul superior în problemele legate de determinarea vânzărilor sau evaluarea acestora.


Efectuează studii şi analize speciale, determină valoarea vânzărilor executate şi impactul acestora în calcularea veniturilor la nivelul direcţiilor de vânzări.


Analizează şi consolidează informaţiile primite din diverse surse şi aplicaţii IT, interpretează rezultatele, se asigură de transmiterea corectă a acestora şi elaborează recomandări pentru îmbunătăţirea procedurilor, în limitele competenţelor.


Asigură confidenţialitatea datelor şi informaţiilor primite şi prelucrate.


Face recomandări cu privire la parametrii care pot fi îmbunătăţiţi pentru atingerea obiectivelor de business stabilite de către Companie, în limitele competenţelor.


Organizează şi păstrează documente financiare sau tehnice complexe şi/sau confidenţiale şi, dacă este necesar, caută informaţiile suplimentare solicitate, verificând completitudinea şi acurateţea acestora.


CERINTE

Studii superioare, de preferinţă economice sau tehnice
Experienţă în domeniu de minimum 1 an constituie un avantaj.


Cunoştinţe operare Microsoft Office nivel excelent.


Limbă engleză nivel excelent, scris şi vorbit.


Gândire analitică.


Abilitatea de a consolida, analiza, interpreta şi prezenta raportări şi situaţii financiare complexe şi/sau previziuni.


Abilitatea de a planifica, implementa şi administra informaţii financiare şi sisteme de control.


Abilităţi de lucru în echipă.


Punctualitate.


Iniţiativă.


Abilităţi de comunicare.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...