Analist de Afaceri

Lugera & Makler SRL

06-04-2015 | EXPIRA LA 06-05-2015

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Pozitia vacanta face parte din Divizia Chief of Staff si Dezvoltarea Afacerii Romania

Locaţie: Bucuresti

SCOP: Coordoneaza fluxul bugetar anual in cadrul Diviziei Chief of Staff si Dezvoltarea Afacerii Romania. Raporteaza, monitorizeaza si evalueaza indicii financiari si operationali prin analiza variatiilor dintre valorile inregistrate si cele bugetate, oferind astfel suport echipei de conducere din cadrul Diviziei, in scopul luarii de decizii.


RESPONSABILITĂŢI:
•Coordoneaza si centralizeaza activitatile de raportare catre echipa de conducere din cadrul Diviziei Chief of Staff si Dezvoltarea Afacerii Romania in ceea ce priveste indicatorii de performanta, financiari si operationali;
•Pregateste rapoarte si analize de profitabilitate la nivel de proiect, de departament si la nivel decizional pentru echipa de management a Companiei, sau pentru alti membri ai Consiliului de Administratie;
•Ofera recomandari pe baza unei bune intelegeri a indicilor de performanta (KPI), a rapoartelor, a fluxurilor financiare, a cooperarii dintre membri ai consiliului de administratie interni si clientii externi;
•Se ocupa cu raportarea P&L pentru proiecte de genul eCommerce;
•Pregateste Forecast-uri solicitate de managementul diviziei;
•Supervizeaza activitatea detaliata din cadrul Diviziei Chief of Staff si Dezvoltarea Afacerii la nivel saptamanal, lunar, trimestrial si anual;
•Mentine o buna legatura cu diferite structuri din cadrul Companiei in vederea asigurarii consistentei si acuratetii rapoartelor si intocmirea lor la timp;
•Creaza modele de bugetare si provizionare; monitorizeaza performanta sectoarelor comerciale, inclusiv comparatia intre valorile variabile si cele bugetate;
•Faciliteaza intocmirea target-urilor lunare si anuale si pregateste rapoartele respective pentru Divizia Chief of Staff si Dezvoltarea Afacerii Romania, in scopul atingerii obiectivelor de afaceri;
•Dezvolta si analizeaza implementarea schemelor si a sistemelor pentru comisionarea vanzarilor, adapteaza aceste scheme de comisionare la evolutia interna a produselor si a pietelor de profil, asigurandu-se de plata la timp costurilor aferente;
•Controleaza, analizeaza si raporteaza bugetul CAPEX/OPEX;
•Sustine pre-selectia proiectelor de investitii din cadrul Diviziei Chief of Staff si Dezvoltarea Afacerii Romania, tinand cont de modelul de afaceri, de obiectivele financiare si analizeaza costurile aferente conform livrabilelor prin sustinerea echipelor comerciale in crearea de planuri de afaceri si recomandarea de proiecte cu cel mai bun scor de recuperare a investitiei;
•Analizeaza si coordoneaza documentatia financiara de achizitii ( cererile si ofertele), pe baza cifrelor bugetate;
•Asigura conformitatea atat cu normele legale in domeniu, cat si cu cele financiare si de trezorerie;
•Coordoneaza elaborarea si interpretarea rapoartelor de activitate in vederea oferirii de recomandari pentru imbunatatirea parametrilor.


CERINTE

Studii:
•Studii superioare în domeniul economic.

Experienţa in munca:
•Minim 2-3 ani experienta într-o poziţie similară în cadrul unei companii mijlocii sau mari.

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
•Excelente cunoştinţe în domeniul financiar/ contabil;
•Bune cunostinte de utilizare a bazelor de date;
•Limba engleză - nivel avansat;
•Vedere de ansamblu asupra activităţii;
•Orientare catre detalii;
•Bune abilitati de sinteza;
•Abilităţi de analiza a datelor de natură financiară şi comercială;
•Proactivitate;
•Abordare corecta;
•Bune cunostinte MS Office, in special Excel si PowerPoint;
•Reprezinta un plus cunostinte despre reglementarea taxelor;
•Reprezinta un plus cunostinte Oracle / SAP.


DESCRIEREA FIRMEI

"...Lugera - The People Republic, can I help you?
...enthusiastic and gregarious! ...helpful and present! ...young and
smart! ...ah, almost forgot: also good-looking!...
This is in a nutshell the Lugera - The People Republic team in Romania. Like our
colleagues in the Netherlands, the Czech Republic, Armenia, Poland and
Slovakia, we are a bunch of dedicated, happy people ready to face in a
natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of
people at the service of people, unconditionally!
You will find with Lugera - The People Republic the most wonderful HR company,
long-term commitment, full-time dedication on the job, as well as the most
extraordinary parties ever.

Whenever in need of a genuine & devoted long-term partner and friend, call
us! ...You will sense the eagerness in our approach to be flexible, highly
innovative, sharp, non-traditional, supportive and pro- active...! You
will feel we are here for you...!

...Thank you for calling Lugera - The People Republic! ... and paramount important:
THANK YOU FOR BEING THERE WITH US!
Address: 98 Vulturilor Street, Grawe Building, G, 1, 2, 3, 4, district no.
3, Bucharest;
mail to: office@lugera.ro;
Phone: +40 (0)21 3187120, +40 (0)21 3187120, 0800 0800 70 ,0800 0800 70 or
at office@lugera.ro.

In urma furnizarii datelor cu caracter personal, conform legii 677/2001
beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a
nu fi supus unei decizii individuale.
Totodata aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor si sa solicitati
stergerea acestora.
Prin inregistrarea acestui curriculum vitae sunteti de acord ca Lugera &
Makler sa prelucreze datele cu caracter personal declarate.
Societate autorizata ca si Agent de Munca Temporara seria B nr. 0000010
din 31.10.2005, inregistrata in Registrul National de Evidenta a Agentilor
de Munca Temporara cu nr. 42."