Analist de Afaceri

ROMTELECOM

25-03-2014 | EXPIRA LA 24-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

* Este responsabil cu calculul comisioanelor de vanzari pentru canalele de vanzari interne si externe conform schemelor de comisionare aprobate pentru fiecare canal;
* Efectueaza periodic sau la cerere rapoarte privind comisioanele de vanzari ale functiunilor de Vanzari, in termenele stabilite, asigurandu-se ca sursele informatiilor sunt corecte;
* Pregateste studii statistice privind conditiile de afaceri si tendintele acestora si trage concluzii relevante pentru a contribui la realizarea obiectivelor de afaceri alecompaniei;
* Pregateste rezultate financiare periodice (lunare / trimestriale / semestriale / anuale) si asigura analiza, interpretarea si raportarea acestora conform instructiunilor primite de la superiorul direct;
* Propune imbunatatirea metodelor de lucru si de analiza si contribuie la adaptarea continua a acestora la cerintele de business;
* Consiliaza structurile de suport vanzari, conform solicitarilor acestora, si isi informeaza superiorul direct in problemele ridicate de canalele de vanzari si ajuta la evaluarea acestora;
* Efectueaza studii si analize speciale, determina valoarea vanzarilor executate si impactul acestora in calcularea veniturilor la nivelul directiilor de vanzari;
* Analizeaza si consolideaza informatiile primite din diverse surse si aplicatii IT, interpreteaza rezultatele, se asigura de transmiterea corecta a acestora si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea procedurilor, in limitele competentelor;
* Semnaleaza superiorului direct orice neregula, situatie atipica sau diferita fata de standardele existente din vanzari sau observate pe baza rapoartelor/analizelor efectuate;
* Face recomandari cu privire la parametrii care pot fi imbunatatiti pentru atingerea obiectivelor de business stabilite de catre companie, in limitele competentelor;
* Asigura confidentialitatea datelor si informatiilor primite si prelucrate;
* Organizeaza, arhiveaza si pastreaza toate documente si fisierele (in toate stadiile lor: sursa, lucru si finale.


CERINTE

* Studii superioare, economice sau tehnice
* Cel putin 1 an de experienta in prelucrarea bazelor de date si a analizelor statistice.
* Foarte bune cunostinte de operare Microsoft Office (Excel, Access, Power Point);
* Bune abilitati de analiza si sinteza;
* Abilitatea de a consolida, analiza si interpreta datele prelucrate;
* Atentie la detalii si minutiozitate in analiza si prelucrare;
* Initiativa;
* Abilitatea de a lucra independent si in echipa;
* Orientare catre rezultate;
* Orientare catre client;
* Bune abilitati de comunicare si prezentare;
* Limba engleza – nivel mediu.


Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...