Analist cumparari - Buzau

Talent Stream

09-08-2011 | EXPIRA LA 08-09-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Atributiile functiei
• Achizitionarea centralizata si eficienta de produse si servicii (Mobilier, Papetarie si Consumabile, consumabile auto, piese schimb, combustibili, diverse)
• Implementarea politicilor si practicilor de achizitie la nivel centralizat
• Masurarea,supervizarea si maximizarea performantelor de achizitie in conformitate cu obiectivele companiei
• Controlul centralizat al costurilor si conditiilor de achizitie
Relatii de colaborare (de colaborare in cadrul companiei, pe orizontala si verticala)
• Colaboreaza cu Serviciile Financiar, Juridic si Administrativ
• Colaboreaza cu sefii de proiecte din Divizii
• Colaboreaza cu intreaga echipa Logistica

Responsabilitati:
• Raspunde de contractarea furnizorilor, negociaza, urmareste si implementeaza conditiile contractuale
• Analiza periodica a pietei si a furnizorilor (actuali si potentiali), comparatii de preturi, evaluari calitative ale serviciilor si produselor contractate
• Rapoarte si analize periodice (lunare, trimestriale, anuale) ale activitatii si cheltuielior de achizitie
• Propune planuri si strategii de achizitie pe categoria de achizitie de care este responsabil
• Informeaza solicitantii achizitiilor/ responsabilii de buget si face follow up pe proiectele de achizitie care ii revin
• Verifica calitatea produselor si serviciilor achizitionate
• Raspunde de service-ul si garantia produselor achizitionate
• Dimensioneaza corect achizitiile si supervizeaza dinamica stocurilor pentru produsele achizitionate in scopul optimizarii procesului si al eficientizarii costurilor
• Obtine informatii despre bugetul de achizitii al Diviziilor, analizeaza si intocmeste forecast de achizitii
• Asigura concordanta dintre cerintele solicitantului intern si produsul, serviciul livrat
• Respecta politicile de achizitie stabilite la nivel de companie


CERINTE

Cerintele postului:
• Studii (medii/superioare, profil) – Studii superioare cu profil tehnic sau economic
• Experienta în domeniu (sau pe un post similar) – Minim 1 an pe un post similar
• Abilitati de comunicare si negociere
• Initiative si responsabilitate
• MS Office, ERP
• Permis de conducere: Categorie: B


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare