Analist Credit Risc

Pro Solutions Agency S.R.L.

04-08-2015 | EXPIRA LA 03-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru compania Telekom Romania, recrutam Analist Credit Risc.

Care vor fi responsabiliatile?
•Evalueaza riscul potential de neplata al clientilor si al partenerilor (nationali/internationali).
•Documenteaza si centralizeaza toate informatiile interne si externe care stau la baza procesului de evaluare risc neplata.
•Analizeaza informatiile relevante si documentele financiare ale clientilor pentru a determina gradul de risc.
•Analizeaza situatiile financiare prin interpretarea indicatorilor financiarii si stabileste valoarea limitei de credit ce urmeaza a fi acordata contractelor evaluate.
•Evalueaza riscurile de neplata aferente aprobarii solicitarilor specifice de esalonare/amânare la plata a datoriilor aferente clientilor/partenerilor Telekom.
•Recomanda aprobarea/respingerea solicitarilor conform rezultatelor evaluarii (riscului identificat).
•Evalueaza riscurile potentiale de neplata aferente acceptarii clauzelor contractuale non–standard de risc de credit ale clientilor/partenerilor specifici (la solicitarea acestora).
•Recomanda aprobarea (partiala sau totala)/respingerea solicitarilor clientilor/partenerilor.


CERINTE

Ce cautam?
•Persoana care sa aiba minim un an de experienta in cel putin una din urmatoarele arii: colectare debite, monitorizare credit, contabilitate, credit risc, relatii clienti.
•Studii superioare, studiile superioare economice reprezinta un avantaj
•Cunoasterea documentelor financiare si a indicatorilore de performanta financiara
•Cunostinte de analiza financiara;
•Limba engleza fluent;
•Cunoasterea si utilizarea pachetului Microsoft Office (MS Word, MS Excel);
•Abilitati foarte bune de comunicare si prezentare;
•Gandire analitica si capacitate de sinteza;
•Abilitati foarte bune de organizare, planificare si prioritizare;
•Abilitatea de a lua decizii.
•Orientare catre client
•Spirit de echipa;


BENEFICII OFERITE

Ce oferim?

•Pachet salarial atractiv
•Mediu de lucru placut
•Oportunitati de dezvoltare personala


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;