Analist Baze de Date - Managementul Canalelor de Vanzari

Telekom Romania Communications S.A.

10-12-2015 | EXPIRA LA 09-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Desfăşoară analize complexe pe baze de date privind masurarea si monitorizarea elementelor de performanta aferente activitatii de vazari din segment.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

• Prelucreaza date si elaboreaza rapoarte periodice, privind indicatorii de performanta si de calitate aferenti canalelor de vanzare, in conformitate cu nevoile de business aferente fiecarui canal, cu granularitate pana la nivel de agent de vanzari
• Analizeaza evolutia indicatorilor de performanta in cadrul fiecarui canal si identifica arii cu potential impact asupra performantei individuale si la nivel de grup/echipa
• Monitorizeaza rata de completare informatii colectate prin forta de vanzari in aplicatii specifice
• Efectueaza analize financiare privind eficienta canalelor de vanzare
• Cunoaşte şi respectă prevederile legii 506 din 2004 - Lege privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice şi ale Legii 677 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date.


CERINTE

Studii:

• Studii medii

Experienţă în muncă:

• Experienta in domeniul comercial - de preferat
• Experienta in prelucrare baze de date - de preferat
• Experienta in domeniul financiar/facturare reprezinta un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

• Orientare catre client;
• Orientare catre detalii;
• Capacitate de analiza;
• Cpacitate de lucru în echipă
• Cunostinte privind serviciile si produsele companiei reprezinta un avantaj;
• Cunostinte de operare PC- MS Office Excel/Word/Access/Power Point, MSOutlook,
• Lucrul cu baze de date – preferabil MySQL
• Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj);


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.