Analist baza de date_Raportare si Control

Cosmote Telecommunications

29-08-2014 | EXPIRA LA 28-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Efectueaza rapoarte si analize cu privire la activitatea din cadrul Compartimentului Raportare & Control, formuland recomandari de imbunatatire a acesteia; este responsabil cu analiza si monitorizarea activitatii din cadrul structurii cu scopul de a eficientiza/optimiza activitatea acesteia.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Efectueaza periodic sau ocazional rapoarte/analize cu privire la activitatea departamentului, in termenele stabilite;
Analizeaza si sintetizeaza datele obtinute cu ajutorul softurilor specializate si acreditate de companie si explica valorile actuale si tendintele, pentru a furniza informatii corecte si relevante care sa ajute managementul in luarea deciziilor optime;
Interpreteaza rezultatele si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea parametrilor, in limitele competentelor;
Intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia rezultatelor indicatorilor de performanata;
Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul diviziei in scopul imbunatatirii activitatii;
Analizeaza si identifica tendintele evolutiei volumului de apeluri la nivel zilnic, saptamanal, lunar cat si la nivel sezonal si utilizeaza informatia astfel obtinuta in crearea de prognoze cu nivel cat mai inalt de acuratete;
Identifica oportunitati pentru imbunatatirea activitatii din cadrul compartimentului;
Exemplifica, raporteaza si gestioneaza statisticile din call center (service level, occupancy, forecast accuracy etc.);
Actualizeaza si compara obiectivele cu valorile actuale, mentine jurnalul si istoricul evenimenetelor ce au avut impact in activitatea de call center;
Monitorizeaza in timp real activitatea si recomanda schimbari pentru a indeplini criteriile de performanta;
Identifica oportunitati pentru imbunatatirea activitatii din cadrul structurii;
Exemplifica, raporteaza si gestioneaza statisticile pentru structura.


CERINTE

Studii:
Studii superioare.

Experienţa în muncă:
Minim 1 an de experienta in elaborarea de analize statistice si rapoarte.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Capacitate de analiza si sinteza;
Cunostinte avansate de operare MS Office;
Cunoasterea aplicatiilor din Call Center;
Spirit de echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

COSMOTE Romania, member of the Greek-based COSMOTE Group, was launched in December 2005 with the purpose of making mobile telephony accessible to all Romanians. COSMOTE Romania is committed to changing the mobile communications landscape for the benefit of the Romanian consumer by offering competitive services at the most affordable and accessible tariffs. Sharing COSMOTE Greece corporate philosophy, COSMOTE Romania brings to the Romanian market the Group s vision, creativity, commitment and customer centric philosophy. COSMOTE today has the widest presence in South Eastern Europe in mobile telephony, offering its customers clear benefits, quality of service and value for money. COSMOTE Romania is committed to bringing the same level of satisfaction and success to the Romanian market. The company s management team consists of highly qualified experts from the mobile telecommunications industry and key executives from Greece and Romania instilling wealth of technical, commercial and brand development knowledge. COSMOTE Romania is one of the most active employers on the market, expanding its team by 50% from 400 in December 2005 to 600 at the end of August 2006. Under the slogan - Together We Grow- , COSMOTE Romania s employee philosophy is focused on combined professional development and company growth, teamwork, innovation and enthusiasm. For more information, please access www.cosmote.ro.