Analist Afaceri Segmentare si Pozitionare Servici

Telekom Romania Communications S.A.

18-11-2014 | EXPIRA LA 18-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Este responsabil cu realizarea de calculatii financiare (business cases) pentru estimarea impactului financiar al ofertelor comerciale/ produselor folosite in campanii de achizitie, upsell si crosell pentru serviciile mobile si fixe de voce si date, precum si cu recomandarea strategiei optime de pret ce sustine obiectivele companiei

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Coordoneaza realizarea de calculatii financiare (Business Cases) pentru estimarea impactului financiar al ofertelor comerciale si recomanda strategia optima de pret pentru oferta/produsul ce trebuie lansat
Monitorizarea indicatorilor stabiliti si agreati in cazul fiecarui business case cu Managerul de Departament sau cu responsabilul de produs/campanie; de exemplu , Venituri totale, precum si pe utilizator (ARPU) realizate dupa lansarea ofertei/produsului versus calculatia initiala (business case)
Intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia principalilor indicatori conform business case-ului fiecarui produs/ campanie si o semnaleaza managementului;
Pregateste rapoarte periodice (lunare/trimestriale/semestriale si anuale) necesare structurilor de dezvoltare si mangement al produselor pentru segmentul de clienti B2B (personae juridice) si asigura analiza, interpretarea si raportarea acestora conform instructiunilor primite;
Monitorizeaza miscarile tactice ale competitorilor si propune ajustari corespunzatoare ale ofertelor comerciale ale companiei (pret, beneficii) astfel incat acestea sa isi pastreze atractivitatea pe piata si in acelasi timp sa asigure realizarea obiectivelor de venituri si profitabilitate ale companiei
Monitorizeaza evolutia si performanta lunara pentru fiecare oferta / campanie comerciala si explica devierile de la obiective, anticipand potentialele abateri de la plan
Contribuie la implementarea proiectelor comune la nivel de Grup pentru a asigura alinierea la politicile acestuia si implementarea celor mai bune practici pentru optimizarea designului ofertelor comerciale


CERINTE

Studii superioare in marketing / administrarea afacerii/ economie / inginerie
Minim 2 ani experienta intr-un mediu expus analizelor proceselor de afaceri sau dezvoltare de produs, preferabil in telecomunicatii
Cunostinte avansate Excel si / sau Access;
Experienta in lucrul cu SAP / Business Objects sau abilitati in generarea de query-uri pe baza specificatiilor de business primite reprezinta un avantaj;
Fire proactiva, organizata, riguroasa, spirit analitic dezvoltat;.
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate si rezolvarea problemelor
Excelente abilitati de prezentare;
Abilitatea de lucru sub presiune si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic;
Abilitati de lucru in echipa si de comunicare;
Limba engleza nivel avansat, scris si vorbit.

Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau, asteptam cu interes CV-ul.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.