Job expirat
Candidatul ideal
- Experienta anterioara intr-un call center de minimum 2 ani;
- Constituie avantaj experienta in vanzarea de publicitate (print, online, evenimente);
- Cunostinte solide Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
- Abilitati de comunicare prin telefon;
- Orientare către client, atentie la la detalii si la nevoile clientului;
- Abilitati de negociere si de convingere.
RESPONSABILITATI:
- Initierea apelurilor telefonice in vederea promovarii si vanzarii serviciilor si produselor companiei;
- Lansarea/ confirmarea comenzilor;
- Realizarea planurilor de vanzari pentru fiecare proiect;- Realizarea de oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;
- Oferirea de informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;
- Gestionarea și rezolvarea solicitărilor primite de la client.
BENEFICII:
- Contract de munca;
- Salariu de baza (1500 lei net) + bonusuri de performanta (la depasirea fiecare target) si comision din vanzari pentru contractele de publicitate incheiate
- Mediu de lucru placut si colectiv tanar;
- Program de lucru de luni pana vineri intre 09:00 si 18:00;
- Training de specialitate.
Activam in domeniul media sanitar.