Agent Telesales(Operator cal-center)

TELECOM CALL CENTER

02-05-2017 | EXPIRA LA 04-05-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvoltarea relatiilor de afaceri cu noii clienti dar si mentinerea relatiilor existente ;
Dezvoltatea metodelor personale de vanzare;
Furnizarea tuturor informatiilor si asistenta necesara intr-o maniera exacta si profesionista pentru cresterea ponderii produselor si serviciilor bazate pe strategia companiei.
Atragerea atentiei potentialului client si transformarea interesului sau intr-o vanzare.
Efectuarea de eforturi pentru a identifica si a anticipa nevoile clientilor si dincolo de relatia de servicii curente.
Promovarea si vanzarea de servicii si produse,oferirea de informatii si solutii complete si corecte clientilor, prin intermediul liniei dedicate de apel;
Propunerea de oferte personalizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;


CERINTE

Daca te regasesti in cerintele de mai jos esti potrivit pentru noi:
-Esti ambitios,pozitiv si comunici lejer cu cei din jur
-Iti doresti sa te dezvolti continuu si sa te implici in tot ce faci
-Esti dornic sa inveti cat mai multe lucruri noi
-Esti serios si atent la detalii
-Esti dornic sa te dezvolti pe partea de comunicare si negociere
-Esti un bun ascultator si gasesti solutii adecvate;
-Esti orientat spre rezultate;
-Printre calitatile sale se numara spontaneitatea, spiritul de echipa si flexibilitatea.


BENEFICII OFERITE

Ce iti oferim:
Pachet salarial atractiv: Venituri fixe, bonusuri de performanta
Traininguri interne (vanzari, customer care, dezvoltare personala, etc);
Oportunitatea de a te dezvolta professional;
Un program flexibil (part time/full time), de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17-00
Mediu de lucru tânăr, energic și prietenos
Fără proceduri corporative lente și regulamente.