Agent Servicii Clienti - Activitati Vanzari Online

Telekom Romania Communications S.A.

24-04-2015 | EXPIRA LA 24-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Promoveaza produsele si serviciile fixe si mobile ale companiei in toate interactiunile pe care le are cu clientul, prin diferitele canale de comunicare alternative (forum, retele sociale etc), astfel incat sa contribuie la realizarea obiectivelor de venit agreate si la cresterea gradului de satisfactie al clientilor;
Preia si trateaza solicitarile clientilor (de informare, suport vanzare, sesizari si reclamatii, prelucrare de feedback, din cadrul canalelor alternative), oferind raspunsuri adecvate sau directionand respectivele solicitari catre alte echipe de la nivelul echipei Relatii Clienti, asigurandu-se ulterior ca acestea ofera informatiile necesare clientilor;
Foloseste corect aplicatiile si instructiunile de lucru de la nivelul echipei Relatii Clienti Romania, astfel incat sa ofere informatiile corecte si la timp si sa inregistreze corect feedback-ul clientilor in aplicatiile aferente;
Solicita ajutorul sefului de tura/compartiment/departament ori de cate ori rezolvarea solicitarilor depaseste competenta propriei pozitii dar in acelasi timp propunand o solutie la solicitarile respective care sa vina in intampinarea nevoilor clientilor;
Furnizează feedback şefilor ierarhici pentru îmbunătăţirea performanţelor din cadrul canalelor de comunicare alternative, proceselor sau instrucţiunilor de lucru in vederea asigurării calităţii serviciilor furnizate şi a indeplinirii indicatorilor propuşi.
Cunoaşte serviciile şi produsele fixe si mobile pe care compania le oferam clientilor.
Contribuie la dezvoltarea procedurilor operaţionale şi a instrucţiunilor de lucru prin propunerile pe care le face şefilor ierarhici pe baza propriei analize şi a sugestiilor făcute de catre operatori.


CERINTE

Studii medii (cele superioare constituie un avantaj).

Experienţa în muncă:

Minim 1 an de experienţă în servicii relatii clienti, comunicare online/scrisa.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Orientare catre client;
Dedicare pentru rezolvarea solicitarilor clientilor;
Capacitatea de a lucra in conditii de stres si respectare termene de livrare a rezultatelor;
Cunoastere utilizare Internet;
Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si orala in limba romana;
Orientare spre rezultate;
Bune abilităţi de organizare;
Proactivitate;
Adaptabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.