Agent Servicii Clienti

BRD - Groupe Societe Generale

09-07-2014 | EXPIRA LA 08-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Titularul postului are sarcina de a dezvolta relatiile cu clientii, de a promova si vinde produsele companiei, de a intocmi dosarele de credit. De asemenea, desfasoara activitati de consiliere si fidelizare a clientilor, precum si redactarea rapoartelor de activitate.


CERINTE

Experienţă profesională:

Experienta in relatiile cu clientii, sampling sau promovare constituie un avantaj.


Profilul candidatului:
Operare PC nivel mediu / avansat
Abilitati comerciale, persuasiune si orientare catre client
Atentie la detalii
Capacitate de analiza si abilitati de organizare
Bune abilitati de comunicare 
Rezistenta la stress
Spirit de echipa
Abilitati de negociere


BENEFICII OFERITE

Posibilitate de dezvoltare profesionala, intr-o echipa tanara.
Postul este pe perioada determinata de 3 luni, cu posibilitate de prelungire.

Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.