Agent Relatii Clienti si Agent Sesizari /Reclamatii

S.C. Dragon Star Curier S.R.L.

01-06-2016 | EXPIRA LA 03-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

DESCRIEREA POSTULUI:
Functia de Agent Relatii Client si Agent Sesizari si Reclamatii desemneaza persoana care asigura preluarea si procesarea solicitarilor clientilor: inregistrare comenzi, activitati track&trace, suport client; conform procedurilor de lucru.

ABILITATI si COMPETENTE:
- raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative in rezolvarea problemelor;
- imbunatateste calitatea serviciilor continuu, preia mereu feedback-urile si sugestiile clientilor;
- urmeaza procedurile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia clientului;
- pastreaza datele, dosarele, fisele complete, corecte si accesibile;
- este precis atunci cand obtine sau ofera informatii;
- se asigura de acuratetea datelor transmise catre client;
- isi mentine calmul atunci cand lucreaza cu tipurile de colegi sau clienti ostili, dificili, suparati;
- isi pastreaza obiectivitatea;
- foloseste abordari constructive pentru a depasi perioada de stres;
- este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a rezolva o situatie;
- asculta si empatizeaza cu nevoile clientului;
- este profesionist si de ajutor in relatia cu clientii;
- intelege mediul de lucru al clientilor;
- isi asuma responsabilitati in a corecta prompt problemele clientilor;
- anticipeaza si identifica nevoile clientilor;
- depaseste in mod frecvent asteptarile clientilor;
- anticipeaza si identifica nevoile clientilor, este intuitiv si empatic;
- sustine deciziile echipei chiar si atunci cand nu este in deplin acord cu ele.

RESPONSABILITATI:
- interactioneaza telefonic cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare;
- furnizeaza informatiilor solicitate (generale si personalizate);
- mentine standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor;
- introduce datele clientilor si ulterior verificarea lor;
- identifica si implementeaza de proceduri noi, in functie de solicitarile clientilor;
- mentine relatiile cu clientii (telefon, e-mail).


CERINTE

Studii medii/proaspat absolvent
Abilitati foarte bune de comunicare
Atitudine pozitiva
Orientare catre client
Cunostinte operare PC
Dorinta de munca si dezvoltare profesionala

Pentru functia de Agent Sesizari si Reclamatii este preferata experienta de cel putin 1 an pe o pozitie similara.


BENEFICII OFERITE

Salariu competitiv, peste medie.
Transport asigurat.
Mediu de lucru profesionist.
Posibilitatea dezvoltarii personale si profesionale.


DESCRIEREA FIRMEI

DRAGON STAR CURIER este o companie privata de curierat rapid cu capital integral romanesc, care asigura expeditii interne pe sistem “usa-usa”.
Seriozitatea, promptitudinea si eficienta echipei operationale sunt cele mai importante argumente pentru utilizarea serviciilor DRAGON STAR CURIER.
Prestatia oferita se ridica la standarde superioare din punct de vedere calitativ, dovada fiind numarul mare de clienti care apeleaza la serviciul nostru precum si multiplele beneficii care pot fi obtinute numai folosind DRAGON STAR CURIER.
Serviciile noastre prezinta un real interes pe piata datorita “liniei” de abordare si prezentare catre clienti. Societatea noastra a cunoscut de-a lungul timpului o crestere organica accelerata.