Agent Call Center - Outbound Telekom

ADVANCED GSM SOLUTIONS SRL

10-02-2017 | EXPIRA LA 12-03-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Stabilirea intalnirilor pentru agentii departamentului de vanzari directe:

• Identifica nevoile clientului
• Prezentarea si promovarea serviciilor companiei Telekom
• Atragerea de clienti noi pentru serviciile oferite
• Mentine baza date call center,introducand informatii
• Identificarea oportunitatilor noi de vanzare


CERINTE

• Bune abilitati de comunicare si interrelationare;
• Experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj;
• Persoana organizata,
• Persoane cu experienta in call center (constituie un avantaj important)
• Persoane cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite
• Cunoștinte operare PC
• Orientare pe client


BENEFICII OFERITE

• Salariu fix + comision din leadurile finalizate


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem un partener de Top Telekom Romania ce in prezent are experienta de a oferii solutii complete de telecomunicati. Am demonstrat ca suntem cei mai buni din domeniu crescand alaturi de o echipa tanara si frumoasa.

Daca vrei sa ni te alaturi, asteptam CV-ul tau pentru a programa un interviu.