Agent Call-center / Operator telefonic - Italiana, Franceza, Germana

Soft-Temax SRL

17-07-2014 | EXPIRA LA 16-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Jobul se desfasoara intr-o locatie centrala, apropiata de metrou, intr-o echipa mare si tanara.

Sarcinile presupun vorbire in limba italiana, franceza sau germana.

Orarul este flexibil de la 9 dimineata la ora 22:00. Se poate lucra in ture de 4 , 6 sau 8 ore.

Pentru unele proiecte se poate lucra si in weekenduri cuplat cu o zi in timpul saptamanii pentru a face 20 de ore saptamanal.

Sarcinile sunt de dificultate medie dar necesita rezistenta la stres si actiuni repetitive :

- preluarea solicitarilor clientilor ( activitate inbound atit telefonica cat si prin email )

- identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare a intrebarilor sau problemelor
- rezolvarea directa a problemelor sau directionarea catre departamentul potrivit


CERINTE

- capacitatea de a vorbi la nivel mediu sau avansat intr-o limba straina din urmatoarele : italiana, franceza, germana, engleza


- Liceul absolvit cu diploma de Bacalaureat- cunostinte de operare pe calculator nivel mediu- rezistenta la stres;
- bune abilitati de comunicare si relationare cu persoane noi
- punctualitate si spirit de echipa
- seriozitate si ambitie , pentru a evolua in cariera la functia de team-leader
- capacitate de a respecta indicatiile oferite de team-leaderi pentru a imbunatati randamentul activitatii


BENEFICII OFERITE

Instruire si supraveghere in prima luna de activitate

Bonuri de masa si salariu fix

Mediu de lucru bine organizat, cu proceduri si respectarea standardelor de calitate ISO 9001

Sediu modern si accesul la tehnologie IT de ultima generatie

Respect si recunoasterea meritelor


DESCRIEREA FIRMEI

Pentru mai multe detalii intra ACUM pe http://www.temax.ro