Agent Call Center

UP Great Romania

19-04-2016 | EXPIRA LA 19-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preocupare permanenta pentru dezvoltarea si promovarea serviciilor si a imaginii companiei;
- Atingerea obiectivelor de vanzari;
- Suport tehnic si informational clientilor;
- Furnizeaza informatii cu privire la serviciile si ofertele companiei;
- Dezvoltarea relatiilor de afaceri cu noii clienti dar si mentinerea relatiilor existente;
- Marirea portofoliului de clienti;
- Apeleaza clientii pentru a le prezenta oferte de loializare si pentru colectarea datelor privind gradul de satisfactie referitor la serviciile companiei;


CERINTE

- Limba engleza: nivel mediu/avansat;
- Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;
- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;
- Creativitate si inteligenta verbala;
- Abilităţi de gândire analitică, persoană organizată, metodică;
- Determinare;
- Multa energie si dinamism;
- Orientare catre profit;
- Abilităţi de comunicare, capacitate de relaţionare interumană;
- Atitudine pozitivă şi orientată către client;


BENEFICII OFERITE

- Salariu FIX 400 EURO + COMISION IN FUNCTIE DE PERFORMANTE;
- Program de lucru : LUNI-VINERI - 9:00 -18:00;
- Contract individual de munca 8h/zi (perioada nedeterminata);
- Telefon de serviciu;
- Posibilitate de promovare;
- Traininguri de specialitate gratuite in tara si seminarii in afara tarii;
- Laptop de serviciu;


DESCRIEREA FIRMEI

Compania intentioneaza sa creeze un mediu nou pentru traderii Forex, iar platforma pozitioneaza si dezvolva incontinuu compania ca un principal furnizor de servicii de tranzactionare.
Plecand de la viziunea companiei ne-am deprins stilul nostru de management, cultura organizationala, atitudinea fata de clienti si calitatea ceruta fiecarui membru al personalului, produs sau solutie - care fac parte din succesul companiei.