Agent Call Center

eMAG.ro

11-05-2015 | EXPIRA LA 10-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Analizeaza cerintele clientilor si ofera consultanta privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;
Indeplineste obiectivele de vanzari stabilite;
Furnizarea de informatii cu privire la oferta emag, disponibilitatea produselor, produse alternative, oferte promotionale etc;
Mentinerea legaturii cu clientii in ceea ce priveste echipamentele livrate pentru obtinerea unui feedback permanent;
Realizeaza rapoarte de activitate.


CERINTE

Companie: eMAG
Locatie: Bucuresti, Romania
Job Category: Vanzari
Industrie: Internet
Nivel cariera: Nivel mediu/junior/experimentat
Data start: ASAP
Cunostinte:
Studii superioare (absolvent sau in curs);
Foarte bune cunostinte tehnice;
Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet);
Limba engleza: nivel mediu/avansat.

Avantaje:
Minim 1 an experienta pe un post similar;
Cursuri in domeniul tehnicilor de vanzare.

Daca esti interesat de un job ce presupune program flexibil iata ce implica acest rol:

- Ture de zi, de noapte si de weekend;
- Turele pot fi de 4, 6 sau 8 ore pe parcursul zilei, respectiv de 12/24 pe parcursul noptii.


Aptitudini:
Capacitatea de a asimilia rapid noi cunostinte tehnice;
Viteza de reactie;
Autocontrol;
Rabdare;
Gandire logica, structurata.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial competitiv;
Politica de beneficii atractiva;
Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.