Agent call center

HUMANGEST GROUP

26-03-2015 | EXPIRA LA 25-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contactarea telefonica a potentialilor clienti in vederea vanzarii si promovarii produselor companiei;
- Oferirea de suport clientilor prin e-mail sau telefon;
- Deservirea cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client;
- Prospectarea pietei telephonic, pe plan local si national
- Identificarea potentialilor client si promovarea produselor companiei telefonic.;
- Analizarea oportunitatilor si prezentarea ofertei companiei, contactarea potentialilor parteneri si clienti si urmarirea finalizarii vanzarilor.


CERINTE

Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
- Punctualitate si multitasking;
- Cunostinte MS Office);
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj;
- Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj;


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.