Agent call center

HUMANGEST GROUP

21-01-2015 | EXPIRA LA 20-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contactarea prin telefon a clientilor din Canada;
- Oferirea de asistenta si informatii prin telefon;
- Obtinerea de informatii prin telefon de la clientii italieni;


CERINTE

- Limba engleza si franceza (vorbit / scris - nivel avansat);
- Abilitati de comunicare, de gestionarea relatiei cu clientii;
- Cunostinte PC;
- Capacitatea de a se adapta schimbarilor;
- Orientare catre client.


BENEFICII OFERITE

-Training;
-Atmosfera de lucru agreabila;
-Mediu de lucru multicultural;
-Bonusuri pentru atingerea target-urilor;


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.