Agent back office

Telekom Romania

06-03-2017 | EXPIRA LA 05-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Ofera informatii de inalta calitate clientilor cu care interactioneaza;
- Contribuie activ in vederea indeplinirii obiectivelor compartimentului respectand standardele de calitate;
- Preia, inregistraza si solutioneaza conform termenelor si conditiilor stabilite in procedurile de lucru sesizarile/reclamatiile transmise de catre clienti prin posta electronica.

Obiective de performanta:
- Calitatea raspunsului oferit;
- Durata medie de tratare solicitare – in functie de complexitatea acesteia;
- Gradul de satisfactie al clientului;
- Respectarea proceselor de operare;
- Inregistrarea contractelor in 8 ore (lucratoare);
- Acuratetea inregistrarii contactelor;
- Transmitere e-mail client cu confirmare numar de inregistrare;
- Pot aparea pe parcurs noi obiective in functie de specificul activitatii


CERINTE

- Studii medii (studiile superioare constituie avantaj);
- Cunostinte de operare PC-pachetul MS Office;
- Cunoasterea regulilor gramaticii limbii romane;
- Cunostinte tehnice generale despre domeniul companiei, cunostinte despre modul de utilizare si functionare a serviciilor oferite de companie.


BENEFICII OFERITE

Pachetul financiar include: training parte fixa motivanta, bonuri de masa si sistem de bonusare, in functie de obiectivele de performanta.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.