Aftersales Manager International Bulgaria&Ungaria

eMAG.ro

03-07-2015 | EXPIRA LA 02-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raportare saptamanala a indicatorilor cantitativi si calitativi de service;
- Alinierea standardelor, procedurilor si fluxurilor pe partea de After Sales International
- Analizarea gestiunii Dante pentru produsele care se afla in service
- Analizarea detaliata pe costuri de service si propuneri de imbunatatire;
- Monitorizeaza ca sunt respectate conditiile comerciale din contractele de service (achitare 10% din resigilatele Depanero, costurile sunt corecte, durata medie, etc si ca se incadreaza in penalitatile stabilite contractual);
- Raportarea oricarei nereguli, descoperite pe fluxurile de service catre After Sales Manager;
- Testarea fluxurilor actuale de service, pentru partenerii eMAG;
- Verificarea stocului de produse in curs de reparatii si semnalizarea evolutiei stocului;
- Asigurarea suportului pentru departamentele interne eMAG, cu privire la serviciile de service; centralizarea subiectelor si escalarea celor importante;
- Verificarea procedurilor de service pentru eMAG si actualizarea acestora;
- Mentinrea legaturii cu Product Managerii din Dept. Comercial, privind produsele care au rata ridicata de Defect pentru a inlocui produsele


CERINTE

Companie: eMAG
Locatie: Bucuresti, Romania
Tip Job: Full Time
Categorie Job: Vanzari
Industrie: Internet
Nivel cariera: Middle

Cerinte

- Facultate finalizata – de preferat profil tehnic;
- Engleza: Fluent scris si vorbit;
- Background tehnic, de preferat in zona de service – reparatii produse;
- Cunostinte avansate de MS Office.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial competitiv;
- Politica de beneficii atractiva;
- Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
- Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
- Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera;


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.