Administrator/ Analist credite retail - bancar, Bucuresti

TRENKWALDER

30-01-2015 | EXPIRA LA 01-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Recrutam pentru clientul nostru din domeniul bancar Administrator si Analist credite.

Perioada contractuala initiala determinata de 3 luni cu posibilitate de prelungire.
Program de lucru: L-V: 9:00 - 18:00 (zona Metro Militari)

Responsabilitati:

Analist Credite:

Analizeaza si propune spre aprobare sau respingere cereri de acordare credite de consum negarantate pentru persoane fizice (carduri de credit, descoperit de cont, credite de nevoi personale, credite de refinantare negarantate), in conformitate cu procedurile interne de lucru ale bancii, normele si reglementarile in vigoare.
• preia in analiza solicitarile de acordare credite/ credit card/ facilitati de descoperit de cont primite de la unitatile bancii si canale alternative de vanzare;
• analizeaza documentele din dosarele de credit din punct de vedere al existentei tuturor documentelor si corectitudinii/ completitudinii lor, conform procedurilor interne de lucru;
• efectueaza, conform procedurilor interne de lucru, verificari ale informatiilor din dosarul de creditare in baze de date externe si / sau telefonic la participantii la credit si la angajatorii acestora, precum si la diferite organisme/ institutii publice, dupa caz.
• verifica indeplinirea criteriilor de eligibilitate (prin evaluare manuala sau in baza verificarii automate efectuata de aplicatiile informatice utilizate) pentru fiecare participant la credit/ credit card/ facilitate de descoperit de cont, conform procedurilor interne de lucru;


Administrator credite:

Implementeaza in sistemul informatic al bancii si intocmeste documentatia contractuala pentru aprobarile referitoare la cererile de acordare credite persoane fizice.
• Intocmeste documentatia contractuala (contracte de credit, contracte de garantie, acte aditionale) privind aprobarile referitoare la cerereile de acordare/modificare/reesalonare credite persoane fizice, in conformitate cu procedurle interne de lucru si reglementarile in vigoare;
• Verifica semnarea documentatiei contractuale de catre partile contractante si concordanta acesteia cu aprobarile primite si urmareste arhivarea documentelor in format electronic in aplicatia dedicata;
• Verifica plata comisioanelor, taxelor si a primelor aferente politelor de asigurare la acordarea creditului;
• Verifica indeplinirea tuturor conditiilor necesare semnarii contractelor de credit si a tragerii creditelor retail, inclusiv intabularea ipotecii in favoarea bancii/statului roman in cazul creditelor garantate, constituirea garantiei pe depozit colateral, dupa caz, verifica situatia clientului in bazele de risc de credit, prezentarea anumitor documente, conform aprobarii si normelor de lucru in vigoare;
• Introduce si verifica in sistemele de evidenta ale bancii detaliile privind garantiile aferente creditelor retail, conform procedurilor si normelor in vigoare;


CERINTE

Studii superioare, preferinta domeniu economic
Experienta in domeniul analizei de min 6 luni (avantaj)
Responsabilitate, seriozitate, organizare
Limba engleza - nivel mediu


Pentru aplicatie, trimiteti cv-ul pe adresa i.achim@trenkwalder.com , specificand postul pentru care doriti sa aplicati.


BENEFICII OFERITE

Salariul oferit este de 1200 lei net + tichete de masa


DESCRIEREA FIRMEI

Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.

Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).