Account Specialist - Gestionare Regionala Spatii

Telekom Romania Communications S.A.

31-07-2015 | EXPIRA LA 30-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Administrarea imobilelor aflate in portofoliul operational alocat prin gestionarea si monitorizarea contractelor de la si catre terti, urmarirea proiectelor alocate (CAPEX), asigurarea furnizarii serviciilor de intretinere si reparatii imobile si a utilitatilor aferente acestora, in scopul sustinerii activitatilor de business.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE :

• Asigura suport in teritoriu pentru colectare date si informatii necesare intocmirii contractelor de inchiriere catre/de la terti, pe care le transmite catre Departamentul Tranzatii Imobiliare Romania;
• Mentine legatura cu clientii chiriasi, in scopul facilitarii tuturor cerintelor si necesitatilor de ocupare a spatiilor, conform clauzelor asumate in contract;
• Transmite la centrul societatii constatari privind derularea contractelor de inchiriere in vederea emiterii de notificari catre chiriasi/ colocatori/ proprietari;
• Asigura suport pentru controlul modului de respectare de catre chiriasi/colocatori a implementarii obligatiilor privind lucrarile si amenajarile, conditiile privind utilitatile din spatiile inchiriate si obtinerea autorizatiilor prevazute de lege;
• Preda/ preia spatiile inchiriate in zona alocata, in conformitate cu prevederile contractuale, catre/ de la clienti, promoveaza spatiile disponibile pe caile agreate in vederea valorificarii prin inchiriere si vanzare;
• Ofera din teren toate informatiile necesare, despre imobilele din zona alocata, pentru actualizarea si completarea bazei de date a portofoliului companiei;
• Se asigura de buna functionare a imobilelor aflate in responsabilitatea sa;
• In cazul aparitiei unor probleme la imobilele din portofoliu, deschide tichete la Service Desk;
• Transmite din teren un punct de vedere tehnico-economic cu privire la oportunitatea lucrarilor necesare si a solutiilor propuse de prestatori, propune masuri de reducere a costurilor si consumurilor de utilitati si servicii;
• Verifica in teren cantitatea si calitatea serviciilor prestate de furnizorii de servicii si utilitati;
• Analizeaza, urmareste si asigura post-implementare pentru lucrarile de investitii si reparatii ale imobilelor din portofoliul alocat, la nivelul portofoliului din zonele alocate;
• Asigura suport in teritoriu pentru obtinerea tuturor documentelor necesare obtinerii actelor de proprietate ale imobilelor, inchirierea si/sau vanzarea acestora catre terti;
• Participa la inventarierea mobilierului si echipamentelor de birou aflate in gestiunea Diviziei;
• Monitorizeaza/participa (dupa caz) la obtinerea tuturor autorizatiilor legate de cladirile din aria de acoperire pentru ca operatiunile sa se desfasoare in mod adecvat (ex; Verificarea tehnica a echipamentelor si instalatiilor tehnice, urmarirea in timp a constructiilor, avize, autorizatii de construire, etc.);
• Participǎ în comisiile de inventariere mijloace fixe şi obiecte de inventar altele decât în cele în care este direct implicat ca şi gestionar;
• Participǎ în comisiile de recepţii finale a lucrǎrilor de investiţii în curs (PIF - uri);
• Participǎ la activitatile de propunere şi avizare a scoaterii din funcţiune, dezmembrare şi casare a bunurilor, aflate in gestiunea sau aria sa de responsabilitate;
• Reprezintǎ divizia în diferite proiecte comune şi îndeplineşte roluri aferente în proiect conform planului de proiect;
• Transmite în cel mai scurt timp către superiorul direct orice eveniment apǎrut şi aflat în aria sa de responsabilitate;
• Păstreazǎ confidenţialitatea datelor, înregistrǎrilor şi a fisierelor pe care le deţine;
• Ofera informatii, intocmeste rapoarte si analize solicitate de catre Divizia Management Spatii si Servicii Generale Romania in termenul si conditiile solicitate;
• Executa orice sarcini primite in legatura cu activitatea sa, incredintate de superiorul direct si care nu contravin prevderilor legale in vigoare.


CERINTE

Studii:
• Studii superioare in domeniul Constructii, Instalatii sau Economice reprezinta un avantaj.

Experienţa in munca:
• Minim 3 ani de experienţa in administrare imobile sau domenii similare.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Orientare către client si catre rezultate;
• Capacitate de lucru în echipă;
• Persoană activă;
• Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
• Spirit de initiaţivă;
• Capacitate de a coordona şi a gestiona mai multe lucrări în acelaşi timp;
• Capacitatea de a face faţă unui mediu de lucru dinamic, în continuă schimbare;
• Excelente abilităţi de comunicare verbală şi în scris;
• Bune abilităţi de operare PC: Ms Office (Word, Excel, Visio, Power Point), Internet
• Cunoştinţe de limbi străine: engleza – mediu;
• Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.