Account Manager - OTP Bank

DIMA CONSULTING GROUP

26-01-2015 | EXPIRA LA 25-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Propune, structurează și negociază oferta pentru clienții existenți din portofoliu IMM atribuit în administrare;
- Elaborează analiza corespunzătoare, întocmește aplicațiile de credit cu privire la prelungirea/majorarea creditelor clienților din portofoliu și/sau la modificarea condițiilor de aprobare existente și transmite dosarul spre aprobare către factorii competenți, asigurând comunicarea permanentă cu departamentele interne;
- Participă la creșterea vânzărilor de produse și servicii destinate clienților existenți;
- Întocmește, transmite și colectează de la client/ unitatea teritorială lista de documente necesare pentru semnarea contractelor pentru clienții IMM (atât pentru clienții noi cât și pentru cei existenți);
- Validează tranzacțiile ce trebuie implementate cu Departamentul de Administrare Credite și urmărește intrarea în vigoare a contractelor de credit;
- Este responsabil de monitorizarea creditelelor din portofoliul sucursalei/sucursalelor gestionate identificate ca având potențial de a deveni neperformante, pentru clienții cu expunere mai mică de 800,000 RON; pentru clienții cu expunere mai mare de 800,000 RON furnizează către Departamentul Monitorizare Credite documentele/informațiile solicitate în vederea efectuării activității de monitorizare;
- Verifică periodic, conform frecvenței specifice fiecărui tip de garanție, garanțiile pentru credite din toate punctele de vedere.


CERINTE

- Studii superioare/ Master în domeniul economic și/sau juridic;
- Experiență anterioară de cel puțin 3 ani în domeniul financiar-bancar, în aria vânzărilor IMM și/sau Corporate;
- Cunoștințe bune de analiză financiară;
- Bun cunoscător al legislației bancare;
- Cunoștințe avansate MS Office;
- Limba engleză - avansat (vorbit, scris, citit);
- Competențe specifice interpersonale, abilități de vânzare și negociere avansate;
- Responsabilitate individuală, hotărâre, independență ridicată;
- Capabil să lucreze sub presiune;
- Foarte bun coechipier.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.