Account Manager

NAV DATACENTER TELECOM SRL

08-10-2014 | EXPIRA LA 07-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cautam un coleg sau o colega care se administreze relatia cu portofoliul de clienti existent.
Experienta in Account Management este foarte importanta, un avantaj major il va constitui experienta in domeniul IT/Telecom.

Responsabilitati:
- Vei preluara intrebarile de pre-sales din partea clientilor si le vei transmite raspunsuri relevante.
- Vei administra portofoliului existent de clienti printr-o atitudine deschisa in relatia post-sales.
- Vei administra contractele in derulare.
- Esti punctul de legatura intre client si echipa tehnica in cazul in care background-ul tehnic al clientului nu este foarte avansat.
- Vei intocmi analize in ceea priveste fezabilitatea adoptarii de noi directii de activitate.
- In masura in care posezi competentele necesare vei administra portofoliul de marketing online al companiei si/sau te vei implica in campaniile de social media.


CERINTE

- Este obligatoriu sa ai un nivel avansat scriere/citire in engleza (interviul va include o sectiune de testare a competentelor scrise si verbale). Nu vor fi luati in considerare aplicantii care au un nivel sub cel solicitat.
- Trebuie sa ai capacitatea de a lucra atat in echipa cat si independent.
- Sa fii capabil sa asimilezi foarte rapid informatii intr-un mod clar, structurat si logic putandu-ti crea o imagine de ansamblu corecta asupra serviciilor pe care urmeaza sa le promovezi.
- Sa ai capacitatea de a lua decizii eficiente rapid.
- Atentia la detalii este o calitate foarte importanta pentru aceasta pozitie.


BENEFICII OFERITE

Ce iti vom oferi:
- Un pachet salarial atractiv, conform cu experienta si performantele tale.
- Vei lucra intr-o echipa ale carei valori sunt spiritul de echipa, performanta si comunicare eficienta.
- BlackBerry, laptop.
- Program de lucru fix.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania NAV Telecom este prezenta pe piata romaneasca IT din 2007. Am debutat prin parteneriate cu companii locale de prestigiu, experienta acumulata permitandu-ne sa ne extindem cota de piata prin conceperea si implementarea unor pachete de servicii adaptate segmentului mainstream.