Support / Helpdesk

Cubus Arts

31-07-2014 | EXPIRA LA 23-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- client support zilnic (chat, email, telefon)
- preluarea cererilor / sesizărilor primite de la utilizatori într-un sistem de ticketing
- task-uri simple în backend-ul proiectelor noastre
identificarea de soluţii pentru o mai bună funcţionare a serviciilor, în funcţie de feedback-ul primit de la utilizatori
- ajutor contabilitate primara (înregistrare plăţi, emitere facturi, efectuare plăţi prin online banking, pregătirea şi trimiterea actelor contabile la sfârşitul lunii)


CERINTE

- aptitudini excelente de comunicare (în scris şi vorbit): română (gramatică brici, exprimare elocventă), engleză (nivel mediu)
- utilizare PC (Office şi, în plus, să ştii ce înseamnă un browser, un sistem de operare, un front end şi un backend, să fii familiarizat cu Google Docs)
- gândire analitică şi privire de ansamblu
- capacitate rapidă de învăţare / adaptare la proiecte noi
atenţie la detalii
- capacitate de a lucra autonom, cu supervizare minimă


BENEFICII OFERITE

- nivel minim de stres
- mediu de lucru pozitiv
- birou în centrul Braşovului (http://cubus.ro/ro/contact)
- participarea la proiecte IT inovatoae pe piaţa online din România


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o echipă de specialiști cu 14 ani experiență în dezvoltarea de aplicaţii web, cu focus pe platforme web moderne precum Ruby on Rails