Asistent Manager Limba Italiana

Aigen Srl

11-10-2016 | EXPIRA LA 10-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

Activitatea se va desfasura la birou:
- candidata trebuie sa se ocupe de acte, de ambalarea produselor, de livrarea lor
- Gestionarea corespondentei si a altor documente(e-mail, fax)

Activitate: back office

• Parte administrativa de birou,
• Parte de livrare,
• Parte de vanzare,
• Parte organizatorica


CERINTE

Candidata ideala:

- este absolventa de studii medii/superioare si are bune cunostinte de limba italiana, ce va fi testata în timpul interviului.
- capacitate organizatorica, concentrare și precizie.
- capabila să lucreze în echipă, atentie distributiva
- atentie la detalii, acuratete
- competenta digitala, cunoasterea pachetului MS Office, navigare internet
- Exp. HoReCa si GDO

Limbi straine: obligatoriu italiana si engleza nivel avansat
Nu se acceapta candidatura generica, este OBLIGATORIU sa se specifice pentru ce post se candideaza.


BENEFICII OFERITE

Va fi discutat la interviu.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania AIGEN Srl ia nastere cu scopul de a oferi servicii companiilor, totodata oferind o garantie o noua tactica de abordare pe piata romaneasca si internationala, obtinand un partnership specific pentru acest scop, reusind activarea unui control de fiabilitate corect si atent in ceea ce priveste personalul selectat si angajat.

Staff-ul nostru tanar, dimanic si calificat, este organizat in asa fel incat sa furnizeze un serviciu complet si precis conform calitatii si competentei sectorului interesat.

Experienta noastra este pusa la dispozitie de catre Companie sau de catre organele Statului si cele administrative, devenind asistent personal si de incredere pentru diversele sectoare de referinta, iar AIGEN va asista la faza de analiza anterioara, realizativa, logistica si operationala, conform necesitatilor.

Cateva solutii propuse de catre AIGEN:

Inginerie si servicii Petrol Market Oriented
Administrarea proceselor partilor de schimb
Aprovizionarea cu Servicii Ou site HQ client
Studiul Proiectului
Dezvoltare de software
Aplicatii web
Dezvoltarea comenzilor
Build up Call Centers
Solutii pentru Arhivarea Electronica documentelor
Solutii logistice cu un inalt continut tehnologic
Securitzarea Know How
Security Solution
Data Entry
Monitorizare si administrarea sistemelor complexe - Build up Centrale Operationale
Help - Desk

Personalul nostru este pregatit profesional si in ceea ce priveste abordarea clientului in diverse limbi de circulatie internationala cum ar fi : Engleza- Franceza – Italiana - Romaneste

Sediul nostru Administrativ si Operational este situat Brasov - Romania .

Avantajele noastre :

Know How

Seriozitate

Dinamism

De ce Romania :

Romania reprezinta ca si pozitionare geografica, pentru porturile pe Marea Neagra si pe Dunare, o puternica sursa de potential economic si turistic. Intocmai pentru acet motiv, Romania a devenit in decursul anilor una dintre destinatiile preferate de catre investitorii italieni, arabi, nemti etc (peste 600.000 de societati inregistrate). Aigen si societatile in parteneriat au convingerea ca Romania este o interfata logistica intre Est si Vest si va deveni in anii ce vor urma, o puternica piata economica in Europa.