Planificator Producție

DIMA CONSULTING GROUP

23-01-2015 | EXPIRA LA 22-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Planificarea comenzilor din producție și monitorizarea acestora;
• Întocmește planurile de producție în funcție de capacitățile de producție, situația comenzilor, a stocurilor și a personalului disponibil;
• Menține un stoc de comenzi aflate în lucru cât mai scăzut;
• Intervine în procesul de fabricație pentru realizarea target-urilor stabilite (WIP, cifra de afaceri, restanțe client, etc);
• Întocmește raportări zilnice, săptămânale și lunare și prezintă rezultatele;
• Gestionează soft-ul intern de planificare a comenzilor de producție (ERP);
• Contribuie la activitatea de îmbunătățire a proceselor și la implementarea măsurilor preventive și corective
• Urmărește capacitățile din producție și participă la procesul de “Finding New Customer”
• Menține relația cu clienții, îi consiliază și întocmește oferte tehnice și financiare;
• Confirmă termenele de livrare și gestionează reclamațiile sau retururile de piese.


CERINTE

Absolvent de Colegiu/Universitate Tehnică / Economică;
• Experiență de minim 1 an într-un post similar;
• Cunoștințe bune de desen tehnic și calculație de costuri;
• Persoană comunicativă, ambițioasă, optimistă și orientată către clienți;
• Cunoștințe de business analysis si raportări;
• Cunoștințe de limba engleză nivel avansat (obligatoriu);
• Cunoștințe de limba germană reprezintă un avantaj;
• Cunoștințe de operare PC, pachet MS Office (nivel avansat).


* Clientul nostru este o importantă companie germană care oferă tehnologii funcționale pentru suprafețele de aluminiu specifice domeniului aeronautic.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.