Operator Comercial Limba Italiana

OPEN MIND SRL

17-04-2014 | EXPIRA LA 17-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:
-efectuarea de apeluri catre potentialii clienti dintr-o baza de date asigurata de angajator;
-interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii despre servicii/ produse/ campanii;
-gestionarea si rezolvarea solicitarilor clientilor;
-introducerea informatiilor despre clienti in aplicatia software interna;
-adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client


CERINTE

Cerinte
- Vorbitori de limba iataliana nivel mediu-avansat
- Experienta in domeniul Telemarketingului/ Inbound/ Outbound/ Call Center constitue un avantaj
- Comunicativ, dinamic, sociabil


BENEFICII OFERITE

Oferta (bonusuri, beneficii)
- salarizare atractiva in continua crestere
- bonuri de masa
- bonusuri
- concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc.
- team buildinguri anuale si evenimente private
- cursuri de formare certificate
- asistenta medicala si stomatologica gratuita


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite.

Fuziunea diferitelor culturi, experiența și avantajul investirii de capital italian-român, nu numai in ceea ce privește resursele financiare, ne-au garantat în timp stabilitatea. Cu experiența fondatorilor, specialiști în sectorul de Telemarkentig, Customar Care și BPO, Open Mind devine lider ca și Call Center în limba italiană pe piața din România. După doar 7 luni de activitate, Open Mind se dublează cu nașterea unei filiale în Cluj, urmând ca la scurt timp încă două sedii să își pună bazele în orașele Botoșani și Brașov, astfel reușind să ofere toate serviciile avansate de Call Center. În perioada 2008-2009 Open Mind mărește de zece ori numărul de angajați, cu deschiderea a noi filiale, oferind peste 500 de locuri de muncă.

Punctele noastre forte:

•Experiența demonstrată în start-up și gestionare centrelor de apel în străinătate
•Seriozitate dovedită în domeniul afacerilor din România (legal, instituțional, contractual)
•Eficiență și eficacitate în gestionare
•Tehnologie și securitate
.