MANAGER DEZVOLTARE PARTENERIATE

Confidential

03-07-2013 | EXPIRA LA 03-07-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Analiza situatiei pietei fortei de munca in domeniul recrutarii si selectiei de personal pentru strainatate;
- Identificarea si analizarea oportunitatilor de afaceri pe piata serviciilor de recrutare si plasare forta de munca;
- Realizarea de analize de piata cu grade variate de detaliere, in functie de obiectivele specifice;
- Identificarea si stabilirea de parteneriate si colaborari cu angajatori sau agentii de recrutare din strainatate si Romania;
- Pregatirea strategiei de abordare a pietelor fortei de munca din strainatate (zone geografice, domenii de activitate, etc...);
- Actualizarea bazei de date cu noii angajatori si agentii de recrutare partenere;
- Intocmirea Planului lunar de dezvoltare, conform obiectivelor strategice stabilite de catre Directorul General;
- Armonizarea permanenta a necesarului de parteneriate cu angajatori si agentii de recrutare cu necesitatile de recrutare si selectie din firma;
- Initierea si propunerea catre Directorul General a unor proiecte de dezvoltare care sa conduca la o crestere cantitativa si calitativa a ofertelor de munca oferite de respectivii angajatori sau agentii de recrutare;
- Stabilirea cu angajatorii si agentiile de recrutare partenere a procedurilor de lucru;
- Intocmirea contractelor de colaborare cu fiecare partener in parte, intocmirea procedurilor de lucru;


CERINTE

- Minim 2 limbi straine vorbite din care limba Engleza la nivel avansat;
- Experienta intr-o agentie de recrutate ca dezvoltator parteneriate sau recrutor reprezinta un avantaj;
- Foarte bune abilitati de organizare, planificare, monitorizare si feedback (in relatia cu partenerii);
- Foarte bune abilitati de comunicare si de relationare interpersonale;
- Spirit dezvoltat de observatie a naturii umane si de identificare a problemelor umane;
- Tact, capacitate de ascultare, diplomatie;
- Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
- Proactivitate;
- Capabil de lucru independent si cu termene scurte;
- Concizie in exprimare in scris si verbal; excelente abilitati de conceptie sintetica si stilistica;
- Experienta in redactarea de rapoarte si documente programatice reprezinta un avantaj;
- Spirit antreprenorial si deschidere catre solutii inovatoare;
- Rezistenta la stres si la munca sustinuta;


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial foarte motivant, cu cresteri in functie de performante;
- Posibilitate reala de dezvoltare a carierei;