MANAGER CALITATE

DIMA CONSULTING GROUP

25-03-2015 | EXPIRA LA 24-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigură elaborarea, actualizarea și gestionarea Manualului Calității (QMH);
• Participă la acțiunea de evaluare și acceptare a furnizorilor/ subcontractanților de produse/ lucrări/ servicii, sub aspectui asigurării condițiilor de asigurarea calității;
• Analizează periodic înregistrările calității, din punct de vedere al cerințelor de asigurarea calității și al completitudinii datelor înscrise;
• Efectuează raportări periodice, face propuneri de îmbunătățire;
• Responsabil de urmărirea evoluției indicatorilor de calitate: propune și coordonează planuri de acțiuni acolo unde indicatorii nu se încadrează în limitele setate;
• Sprijină în mod activ celelalte departamente în problemele de calitate și le oferă analize, metode și know how în rezolvarea eventualelor situații apărute;
• Este responsabil de pregătirea și coordonarea executării tuturor auditurilor interne, externe, ale clientului și cele de certificare a firmei;
• Coordonează și urmărește întocmirea programului de audit anual, chestionare de audit, rapoarte de audit/rapoarte de neconformitate audit și implementarea acțiunilor corective;
• Efectuează audituri la furnizori;
• Preia observațiile (feedback) de la clienți, din audituri interne, de la angajați, precum și observațiile proprii referitoare la punctele slabe și le introduce în programele permanente de îmbunătățire;
• Își asumă întreaga responsabilitate privind derularea proiectelor în cadrul serviciului de asigurare a calității.


CERINTE

• Absolvent de Colegiu/Universitate Tehnică;
• Experiență de minim 1 an într-un post similar;
• Cunoștințe de limba engleză nivel avansat (obligatoriu);
• Cunoștințe de limba germană nivel avansat (obligatoriu);
• Cunoștințe teoretice și practice privind sistemele de calitate ISO 9001 sau SMI 9001:14001:18001;
• Cunoștințe bune de desen tehnic;
• Cunoștințe de business analysis / risk management și raportări;
• Cunoștințe privind managementul proiectelor;
• Curs Auditor Intern (VDA) reprezintă un avantaj;
• Cunoștințe de operare PC: pachet MS Office (nivel avansat), Visio (nivel avansat);
• Persoană flexibilă, comunicativă și cu atitudine pozitivă.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.