Manager Achizitii in Brasov - limba germana

SC Veo Worldwide Services SRL

08-05-2015 | EXPIRA LA 08-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ref (R56002004150)
Responsabilitati :
In calitate de Manager achizitii, principalele tale misiuni vor fi :
- Asigurarea unui management de proximitate atât pentru echipe comerciale cât şi administrative;
- Controlarea, acompanierea şi motivarea echipelor pentru atingerea obiectivelor stabilite;
- Comunicarea catre fiecare reprezentant din echipa a obiectivelor specifice previzionate si urmarirea indeplinirii acestora in termenul stabilit;
- Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipei şi intervenirea în rezolvarea problemelor;
- Participarea activă la procesul de recrutare şi formare a echipelor, monitorizarea rezultatelor membrilor echipei si asigurarea unui feedback constant si edificator in privinta evolutiei resurselor umane existente si potentiale;
- Analizarea activitatii, a volumulului de vanzari şi al altor date pentru a măsura productivitatea şi nivelul de îndeplinire al obiectivelor departamentului;
- Identificarea zonelor care necesită programe de îmbunătăţire şi dezvoltare sau reducere a costurilor.


CERINTE

Candidatul ideal:
Cautam um manager comercial cu atitudine proactiva, spirit de inititiva si abilitati antreprenoriale care isi doreste un loc de munca in care predomina comunicarea si socializarea, in care initiativa si creativitatea sunt recompensate, iar pasiunea pentru vanzari si marketing este o prioritate.
Suntem dornici sa te cunoastem daca:
- ai bune abilități de comunicare şi negociere și o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții;
- ai experiență în coordonarea de echipe de peste 10 persoane şi în lucrul pe bază de obiective atât cantitative cât şi calitative;
- iti place competitia, iar rezultatele tale pot fi evaluate atat calitativ, cat si cantitativ.
- ai un nivel ridicat de limba germana;
- esti disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca ta, ai dovedit mereu bune abilități de organizare și o atitudine proactivă;
- ai cunostinte bune ale pachetului Office : Excel, Word , Power Point ; ( cunostinte SAP prezinta un avantaj ).


BENEFICII OFERITE

BENEFICII :
- Formare la nivel international;
- Condiții de lucru într-un ambient foarte plăcut, într-o echipă tânără, ce apreciază provocarile și soluțiile inteligente ;
- Sansa de a avea o cariera si nu un job – ai posibilitati de avansare, dezvoltare personala si profesionala continua ;
- Pachet salarial motivant, corelat cu performantele si potentialul dovedit .


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!