Inginer service - utilaje prelucrare mase plastice

DIMA CONSULTING GROUP

30-07-2013 | EXPIRA LA 29-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Conducerea echipelor de montaj la client si conducerea lucrarilor de service;

Remedierea de utilaje si echipamente precum si montaje sau puneri in functiune;

Mentinerea la zi cu informarile si procedurile existente si urmarea acestora;

Analiza si pregatirea cazului primit spre rezolvare;

Verificarea si procurarea de resurse necesare;

Rezolvarea atenta si responsabila a sarcinilor atribuite;

Documentarea atenta si edificatoare a motivului interventiei, a modului de rezolvare si a rezultatului obtinut prin protocoale, fisiere media si date;

Propunerea de proceduri interne;

Propunerea de masuri corective ale activitatii;

Conducerea atenta a subordonatilor pentru a atinge rapid scopul interventiei;

Asumarea de responsabilitate asupra actiunilor subordonatilor, delegarea de sarcini si verificarea lor stricta;

Mentinerea patrimoniului intact si in stare functionala;


CERINTE

• cunostinte PC (Excel);
• foarte bune abilitati de comunicare;
• capacitate de adaptare la schimbari si situatii speciale;
• capacitate de structurare a prioritatilor;
• spirit organizatoric;
• capacitate de lucru in echipa;
• bune abilitati de coordonare si relationare;
Studii superioare in domeniile: Automatica, Automatizari, Electronica, Electrotehnica;

Experienta de lucru cu utilaje de prelucrare a maselor plastice: minim 3 ani;

Abilitate de conducere a echipelor si focusare spre rezolvarea problemelor;

Limba Engleza – scris si vorbit – nivel avansat;

Carnet de conducere categ.B, vechime minim 3 ani.


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru profesionist;
Pachet motivational corelat cu performanta;



Clientul nostru este o importanta companie care activeaza la nivel national.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.