Consultant - Fonduri Europene PFA / Proiect

Aigen Srl

22-06-2015 | EXPIRA LA 24-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cerinte:
Studii superioare economice finalizate
Experienta de minim 1-2 ani in elaborarea si implementarea proiectelor cu finantare europeana
Cursuri in domeniul managementului proiectelor
Cunoștințe temeinice privind legislația națională si comunitara în vigoare, aplicată în cadrul programelor cu finantare nerambursabila
Cunostinte avansate de Microsoft Office
Cunostinte avansate de limba engleza/Italiana
Abilitati de comunicare (scrisa si verbala), lucru in echipa
Capacitate ridicata de analiza si sinteza, atentie la detalii, multitasking
Capacitate de lucru sub presiunea deadline-urilor

Costituie avantaje:
Experianta in evaluarea proiectelor si/sau monitorizarea si controlul proiectelor cu finantare europeana


CERINTE

Consultantul fonduri europene va oferi servicii integrate de consultanta pentru elaborarea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale.

Responsabilitati:
Identifica, se documenteaza si analizeaza oportunitatile de finantare, conform cerintelor clientilor
Elaboreaza documentaţii de finanţare (cereri de finanţare, bugete, planuri de afaceri, analize de piata, studii diverse, grafice GANTT etc.)
Participa la implementarea proiectelor si la intocmirea documentatiilor specifice (dosare achizitie, cereri de rambursare/plata, rapoarte tehnice si financiare, notificari, acte aditionale etc.)
Comunica cu toate partile implicate in elaborarea si implementarea proiectului: echipa de proiect, clienti, furnizori specifici (proiectanti, constructori, specialisti pe diverse domenii etc.), Autoritati Contractante, Autoritati de Implementare
Cunoaste si respecta termenele limita impuse de finantator sau cele solicitate de client


BENEFICII OFERITE

Contract Colaborare
Mediu profesionist de lucru
Integrarea intr-o echipa in continua dezvoltare


DESCRIEREA FIRMEI

Compania AIGEN Srl ia nastere cu scopul de a oferi servicii companiilor, totodata oferind o garantie o noua tactica de abordare pe piata romaneasca si internationala, obtinand un partnership specific pentru acest scop, reusind activarea unui control de fiabilitate corect si atent in ceea ce priveste personalul selectat si angajat.

Staff-ul nostru tanar, dimanic si calificat, este organizat in asa fel incat sa furnizeze un serviciu complet si precis conform calitatii si competentei sectorului interesat.

Experienta noastra este pusa la dispozitie de catre Companie sau de catre organele Statului si cele administrative, devenind asistent personal si de incredere pentru diversele sectoare de referinta, iar AIGEN va asista la faza de analiza anterioara, realizativa, logistica si operationala, conform necesitatilor.

Cateva solutii propuse de catre AIGEN:

Fondurile-Europene
Inginerie si servicii Petrol Market Oriented
Administrarea proceselor partilor de schimb
Aprovizionarea cu Servicii Ou site HQ client
Studiul Proiectului
Dezvoltare de software
Aplicatii web
Dezvoltarea comenzilor
Build up Call Centers
Solutii pentru Arhivarea documentelor
Solutii logistice cu un inalt continut tehnologic
Securitzarea Know How
Security Solution
Data Entry
Monitorizare si administrarea sistemelor complexe - Build up Centrale Operationale
Help - Desk

Sediul nostru Administrativ si Operational este situat Brasov - Romania .

Avantajele noastre :
Know How
Seriozitate
Dinamism