Asistent Manager

B.V.B. RECRUIT SRL

02-06-2016 | EXPIRA LA 04-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Rezervari hotel parteneri externi, etc.
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management.


CERINTE

- Aptitudini de comunicare orală şi scrisă;
- Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
-Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Capacitate de a respecta termene limita;
- Cunostinte de limba germana la nivel avansat - necesar( scris, vorbit, citit) si cunostinte de limba engleza la nivel mediu sau avansat;
- Cunostinte de operare calculator : Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text –
Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint).


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant;
- Asigurare transport din Brasov;
- Prime si bonusuri.


DESCRIEREA FIRMEI

B.V.B. RECRUIT și-a început activitatea în anul 2014, fiind o companie cu capital integral românesc.
Compania noastră vă oferă o gamă diversificată de servicii de resurse umane după cum urmează:

-Administrare personal
-Calcul salarial
-Munca temporară
-Recrutare şi selecţie
-Training-uri