Asistent Manager

DIMA CONSULTING GROUP

12-01-2016 | EXPIRA LA 11-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

preia apelurile telefonice si rezolva prompt solicitarile directorului general;
- ofera suport administrativ si tehnic departamentului de vanzari si celui de service;
- intocmeste / tehnoredacteaza diverse documente, oferte, rapoarte la cererea top managementului,
- actualizeaza pagina web, publica noutati despre activitatea firmei si editeaza newsletter-uri,
- participa la toate intalnirile interne,
- mentine legatura cu Directorul General, ii planifica agenda si ii ofera suport pe partea administrativa


CERINTE

- experienta pe posturi similare: secretariat, asistent manager,
- studii superioare,
- foarte bune abiliati de comunicare, de planificare si organizare,
- atentie la detalii,
- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat,
- cunostinte foarte bune operare PC: pachetul Office, internet, social media,
- o persoana pozitiva, adaptabila, serviabila si operativa.


BENEFICII OFERITE

- pachet motivational atractiv,


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.