Asistent administrativ - Brasov

SC Veo Worldwide Services SRL

21-04-2015 | EXPIRA LA 21-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Misiune :

În calitate de Asistent administrativ principalele tale misiuni vor fi:

- Gestionarea relatiei cu partenerii firmei : clienti, furnizori, banca, etc.;
- Gestionarea fluxului de documente intrate-iesite in societate si asigurarea reaspectarii confidentialitatii tuturor documentelor gestionate;
- Identificarea celor mai avantajoase oferte ale furnizorilor, negocierea celor mai bune tarife si transmiterea comenzilor catre acestia;
- Asigurarea logisticii deplasarilor interne si externe (rezervari de bilete de tren, avion, rezervari la restaurant, rezervari pentru cazare), cu acordul Managerului General;
- Indosarierea si arhivarea corespondentei primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente ;
- Asigurarea protocolului necesar in timpul delegatiilor sau sedintelor de lucru.


CERINTE

Candidatul ideal :

Cautam o persoană organizată, riguroasă, perseverenta si cu spirit de initiativa pentru a se alatura echipei din Departamentul Administrativ, la sediul nostru din Brasov.

Pentru reușita în această misiune este nevoie de :

- Capacitate de a cauta si sintetiza informatii;
- Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
- Cunostinte de operare PC ( pachet Microsoft Office) ;
- Cunoașterea si utilizarea limbii franceze la nivel mediu;
- Experientă profesională de minim 1 an în domeniul administrativ-secretariat – reprezinta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

Formare la nivel internaţional ;
Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică de succes ;
Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!