Job expirat
• preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi;
• primirea şi cazarea clienţilor;
• întocmirea actelor necesare cazării clienţilor
• promovarea serviciilor oferite clienţilor;
• soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
• medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor.
• răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului
• răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii
• studii de calificare în domeniu;
• experienţă de minim 1an pe un post similar;
• cunoaşterea pieţei de produse hoteliere şi a particularităţilor ei;
• foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator ( FIDELIO, Windows, Word, Excel);
• cunoaşterea temeinică a două limbi de circulaţie internaţională;
• aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine;
• abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
• capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
• foarte bune abilităţi de planificare şi organizare.
bonuri masa
Hoteluri si alte facilitati de cazare similare