Angajam secretara

Luecker & Menkel SRL

04-06-2015 | EXPIRA LA 06-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Activitati de secretariat (scrisori, adrese, intocmire de rapoarte solicitate de manager, comunicare parteneri)
- Activitati de vanzari, marketing, prospectare de piata ca asistent al managerului general
- Activitati de contabilitate primara si HR


CERINTE

-Cunostinte avansate operare PC, rutina si viteza de lucru (Excel)
- cunostinte avansate de lb. Engleza, si / sau Germana
- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare
- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor
- Studii superioare economice sau tehnice
- Inclinatii certe pentru activitatea comerciala
- Carnet categoria B si experienta
- Disponibilitate pentru program prelungit cand este cazul
- Persoanele care au avut rabdarea sa citeasca cerintele si considera ca le indeplinesc sunt rugate sa trimita cv la a.hruban@luecker-menkel.de


BENEFICII OFERITE

- Bonusuri corelate cu performanta
- bonuri de masa


DESCRIEREA FIRMEI

Producator mobilier si produse decoratiuni din lemn, cu o vechime de peste 12 ani de activitate
Promoveaza un mix de produse de calitate ridicata si design european.